dc.contributor |
Garriga Torres, Adán Amor |
|
dc.contributor.author |
Guisado Costa, María José
|
|
dc.date |
2014 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-13T12:38:31Z |
|
dc.date.available |
2018-03-13T12:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145311 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El pressent treball pretén donar resposta a l’elevada desmotivació i baix interès que mostra l’alumnat d’educació secundària obligatòria cap a les ciències, i especialment envers les ciències i especialment cap a la química. En ell es persegueix un apropament a la química quotidiana per tal de canviar les idees preconcebudes sobre aquesta ciència.
El projecte inclou una unitat didàctica sobre les reaccions químiques, que es desenvolupa partint de la quotidianitat com a principi sobre el qual s’obtenen els continguts formals a treballar. Un dels trets fonamentals d’aquest es l’aposta per l’experimentació que passa per fonamentar la teoria i la utilització d’eines TIC. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Química quotidiana. Proposta metodològica de l'ensenyament de la química |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Química quotidiana |
ca |
dc.subject.keywords |
Reaccions químiques |
ca |
dc.subject.keywords |
Experimentació |
ca |
dc.subject.keywords |
Ensenyament secundari obligatori |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |