La influència de la introducció de les TIC dins l’educació

Show simple item record

dc.contributor Bibiloni Cortés, Elisabet
dc.contributor.author Font Gomila, Francesc
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-11T09:14:04Z
dc.date.issued 2018-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146844
dc.description.abstract [eng] The purpose of this dissertation is to present how the application of new technological devices can improve the quality of the teaching process, in secondary education, and the effect that they have on both old and new methodologies. Moreover, this study will focus on how the educational system adapts the educational needs of our society to the current time in terms of creating new roles for teachers and students during the learning procedure and new methodologies procedures in teaching. The originality of this dissertation resides in the analysis of a selection of technological devices, new methodologies and their applications in teaching, and surveys given to teachers and students of the same school, Col·legi Santa Magdalena Sofia. These surveys will provide the different the feedback from different myths on how such technological devices are used in education. This project is fostered by the teaching experience through the academic year 2015-2016 at Col·legi Santa Magdalena Sofia. Therefore, by means of a survey analysis of different ICT materials in secondary education, the research will focus on the most representative electronic instruments used to teach English as a foreign language as a didactic tool to adapt the needs of the educational community to the modern times. ca
dc.description.abstract [cat] El propòsit d’aquesta dissertació és presentar com la introducció dels nous aparells electrònics pot millorar la qualitat del procés d’esenyament, a l’etapa d’educació secundària obligatòria, i l’efecte que tenen sobre el desenvolupament de les noves metodologies. A més a més, aquest projecte es centre en el sistema educatiu s’adapta per fer front a les necessitats de la societat actual tenint en compte el desenvolupament dels nous rols del professorat i l’alumnat així com la creació de noves metodologies. El present treball parteix de l’anàlisi de la vigent llei educativa i el foment que fa sobre l’ús de les TIC, una selecció d’aparells electrònics i la seva aplicació a l’educació, les noves metodologies, el canvi de rol tant de professor com de l’alumne a partir de la introducció de les TIC dins l’aula i finalment un qüestionari sobre els mites de les noves tecnologies dins les aules en el Col·legi Santa Magadalena Sofia. El present treball es fonamenta a partir de l'experiència docent en el Col·legi Santa Magdalena Sofia al llarg del curs 2015-2016. L'objectiu que es persegueix és avaluar la importancia de les noves tecnologies com a recurs didàctic per adaptar les necessitats educatives de la comunitat en els temps actuals. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 62 - Enginyeria. Tecnologia ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject.other Methodologies ca
dc.subject.other ICT ca
dc.subject.other Secondary education ca
dc.subject.other Foreign language ca
dc.title La influència de la introducció de les TIC dins l’educació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-15T06:24:57Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics