Els itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials: 4 propostes innovadores per conèixer la història d’Alcúdia

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Fernández Serra, Maria
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-11T11:35:08Z
dc.date.issued 2018-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146858
dc.description.abstract [cat] Aquest treball proposa quatre itineraris didàctics inèdits fins el moment com a recurs per treballar les ciències socials dins i fora de l’aula. Les quatre propostes, que es poden dur a terme en diferents cursos de secundària, pretenen que l’alumnat s’aproximi al passat més viu del municipi d’Alcúdia. Emmarcats dins dels continguts curriculars, aquestes propostes didàctiques pretenen ser interdisciplinàries i volen anar més enllà de simples sortides de camps. Des de treballs d’investigació, passant per projectes o aprenentatges basats en problemes, els alumnes hauran de treballar per grups cooperatius, dins i fora de l’aula, per tal d’aconseguir els objectius que se’ls hi plantegen a cada dossier de treball. El professorat també tindrà un dossier guia per tal de desenvolupar cada proposta. ca
dc.description.abstract [eng] This project suggests four unprecedented didactic itineraries as a resource for social science's classes inside and outside the classroom. The four proposals, which can be applied to different Secondary courses, have been created to enlighten students about the living past of Alcúdia town. According to the curricular contents, this didactic proposal is interdisciplinary and pretend to go farther than just trips outside. From research projects to problembased learning and projects, students will have to work in cooperative groups both inside and outside the classroom in order to achieve the different aims proposed in each dossier. Teachers as well will have their own guide dossiers to develop each proposal. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Història local ca
dc.subject.other Alcúdia ca
dc.subject.other Metodologia Innovadora ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.title Els itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials: 4 propostes innovadores per conèixer la història d’Alcúdia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-15T06:25:10Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics