Anàlisi del model organitzatiu des d'una perspectiva inclusiva del IES Ramon Llull

Show simple item record

dc.contributor Pozo Gordaliza, Rosario
dc.contributor.author Mesquida Ruiz, Jaume Joan
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-13T09:50:59Z
dc.date.issued 2018-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146956
dc.description.abstract [cat] El present document és un estudi sobre el model organitzatiu de l’Institut d’Estudis de Secundària Ramon Llull situat a Palma, Mallorca. Mitjançant aquest treball, tractarem d’analitzar les mesures inclusives que caracteritzen el model organitzatiu d’aquests centre educatiu. Presentarem l’estat de la qüestió al voltant de l’educació inclusiva per tractar de definir les variables en què es sustenten, centrades sobretot en l’alumnat estranger. Finalment, extraurem una sèrie de conclusions i propostes de bones pràctiques, fonamentades en la participació i la organització escolar del centre. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Interculturalitat ca
dc.subject.other Organització Escolar ca
dc.title Anàlisi del model organitzatiu des d'una perspectiva inclusiva del IES Ramon Llull ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-17T10:34:55Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics