La WebQuest como estrategia constructivista aplicada a la enseñanza en inglés de módulos de CFGS

Show simple item record

dc.contributor Lirola Sabater, Francisco Ramon
dc.contributor.author Villena Monroy, Sandra
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-15T11:51:28Z
dc.date.issued 2018-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147079
dc.description.abstract [cat] El present estudi se centra a dissenyar la webquesta com a estratègia didàctica per atendre de forma més adequada les necessitats dels estudiants de mòduls tècnics d’FP el contingut dels quals es desenvolupa en anglès. A aquest efecte identificarem quina és la situació legislativa de l’ensenyament bilingüe a FP a les Illes Balears, quins són els requeriments de l’alumnat i els avantatges i desavantatges de l’estratègia elegida en la consecució d'aquest propòsit. A partir d'aquestes estimacions realitzarem una proposta de webquesta seguint el modeli nstruccional ADDIE ca
dc.description.abstract [spa] El presente estudio se centra en diseñar una WebQuest como estrategia didáctica para atender de forma más adecuada las necesidades de los estudiantes de módulos de FP Superior cuyo contenido se desarrolla en inglés. Con este fin identificaremos cuál es la situación legislativa de la enseñanza bilingüe en FP en Baleares, cuáles son los requerimientos del alumnado y las ventajas y desventajas de la estrategia elegida en el desempeño de dicho propósito. A partir de estas estimaciones realizaremos una propuesta de WebQuest que diseñaremos siguiendo el modelo instruccional ADDIE. ca
dc.description.abstract [eng] The present study focuses on designing a WebQuest as a teaching strategy to better approach the needs of vocational training students enrolled in technical modules the content of which is developed in English. To this end, we will identify which is the current legislative situation in the Balearic Islands regarding bilingual teaching in vocational training, as well as the educational requirements of the students and the advantages and disadvantages of the chosen strategy in the performance of that purpose. From these estimations, we will make a proposal of WebQuest following the ADDIE instructional model. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso spa ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject.other WebQuest ca
dc.subject.other CFGS ca
dc.subject.other FP ca
dc.subject.other Inglés ca
dc.subject.other ADDIE ca
dc.title La WebQuest como estrategia constructivista aplicada a la enseñanza en inglés de módulos de CFGS ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:18Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics