dc.contributor |
Coll Pons, Joan |
|
dc.contributor.author |
Catchot Sancho, Sandra
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T11:10:05Z |
|
dc.date.available |
2018-06-19T11:10:05Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147168 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball té com a objectiu explicar la difícil situació en la que es troba
l’ensenyament de la Filosofia a les aules del nostre país, així com també defensar
els beneficis que la filosofia pot aportar en l’aprenentatge dels alumnes, centrantme,
sobretot, en els nivells de Secundària i Batxillerat. Aquesta defensa té com
a base principal un projecte anomenat ‘Filosofia 3/18’, coordinat per la Irene de
Puig i posat a la pràctica a Catalunya. D’aquesta manera, i seguint les bases i la
metodologia d’aquest projecte, faig també una proposta personal dels canvis que
serien necessaris a Menorca per poder aplicar un projecte similar a les nostres
aules i, sobretot, posant exemples pràctics de recursos i activitats que es podrien
realitzar a dia d’avui tant a nivell d’ESO com a nivell de Batxillerat. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
1 - Filosofia i psicologia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Filosofia |
ca |
dc.subject.other |
Pedagogia |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats |
ca |
dc.subject.other |
Pensament |
ca |
dc.subject.other |
Fer |
ca |
dc.subject.other |
Saber |
ca |
dc.subject.other |
Ser |
ca |
dc.title |
Importància de la filosofia durant l'etapa educativa dels joves i el projecte Filosofia 3/18 |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-30T12:03:14Z |
|