Una experiència multisensorial per a un infant amb ceguesa. El piano com a instrument terapèutic

Show simple item record

dc.contributor Reynés Florit, Arnau
dc.contributor.author Tomás Galván, Laura
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-20T07:21:24Z
dc.date.available 2018-09-20T07:21:24Z
dc.date.issued 2018-09-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147526
dc.description.abstract [cat] Al següent treball presentarem l’experiència viscuda amb un infant amb ceguesa on ensenyam piano mitjançant una metodologia pròpia. Inicialment explicarem què és la ceguesa d’una forma teòrica i quins han de ser els aspectes a tenir en compte per treballar amb un infant amb aquestes característiques. Més endavant, desenvoluparem què és la musicoteràpia i quins beneficis ens pot aportar. A més, explicarem quina va ser la metodologia que vàrem emprar, alternativa a la musicografia Braille, ja que l’infant encara no ha après aquest sistema de lectura. Finalment, exposarem la proposta didàctica amb un seguit d’activitats que hem duit a terme amb el cas específic i la descripció dels resultats d’aquesta. A partir d’aquesta proposta, hem pogut donar respostes multisensorials a l’infant, mitjançant les quals ell ha pogut obrir noves portes al món que l’envolta. ca
dc.description.abstract [eng] In this work, it is explained the experience of teaching piano to a blind child with a methodology developed specifically for this case. First of all, an explanation of blindness is provided, as well as what aspects are necessary to take into account when working with blind children. In addition, the earnings from musical therapy in children with disabilities are shown. Next, the methodology used in this case, which was alternative to the braille musicography because this student did not know about this reading system, is explained. Finally, the didactics proposal with different activities that we have done with our blind child and the descripcion of results of such is provided. With this work, we have shown the numerous multisensorial answers through which the student has opened many new doors to the world surrounding him. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ensenyança ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Piano ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Ceguesa ca
dc.subject.other Musicoteràpia ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.title Una experiència multisensorial per a un infant amb ceguesa. El piano com a instrument terapèutic ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics