| dc.contributor | Reynés Florit, Arnau | |
| dc.contributor.author | Tomás Galván, Laura | |
| dc.date | 2018 | |
| dc.date.accessioned | 2018-09-20T07:21:24Z | |
| dc.date.available | 2018-09-20T07:21:24Z | |
| dc.date.issued | 2018-09-20 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/147526 | |
| dc.description.abstract | [cat] Al següent treball presentarem l’experiència viscuda amb un infant amb ceguesa on ensenyam piano mitjançant una metodologia pròpia. Inicialment explicarem què és la ceguesa d’una forma teòrica i quins han de ser els aspectes a tenir en compte per treballar amb un infant amb aquestes característiques. Més endavant, desenvoluparem què és la musicoteràpia i quins beneficis ens pot aportar. A més, explicarem quina va ser la metodologia que vàrem emprar, alternativa a la musicografia Braille, ja que l’infant encara no ha après aquest sistema de lectura. Finalment, exposarem la proposta didàctica amb un seguit d’activitats que hem duit a terme amb el cas específic i la descripció dels resultats d’aquesta. A partir d’aquesta proposta, hem pogut donar respostes multisensorials a l’infant, mitjançant les quals ell ha pogut obrir noves portes al món que l’envolta. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] In this work, it is explained the experience of teaching piano to a blind child with a methodology developed specifically for this case. First of all, an explanation of blindness is provided, as well as what aspects are necessary to take into account when working with blind children. In addition, the earnings from musical therapy in children with disabilities are shown. Next, the methodology used in this case, which was alternative to the braille musicography because this student did not know about this reading system, is explained. Finally, the didactics proposal with different activities that we have done with our blind child and the descripcion of results of such is provided. With this work, we have shown the numerous multisensorial answers through which the student has opened many new doors to the world surrounding him. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Ensenyança | ca |
| dc.subject.other | Metodologia | ca |
| dc.subject.other | Piano | ca |
| dc.subject.other | Infants | ca |
| dc.subject.other | Ceguesa | ca |
| dc.subject.other | Musicoteràpia | ca |
| dc.subject.other | Beneficis | ca |
| dc.title | Una experiència multisensorial per a un infant amb ceguesa. El piano com a instrument terapèutic | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |