[cat] L’objectiu del present treball és fer una analítica de la metodologia que
predomina a l’hora de donar classes de llatí a Menorca. Per analitzar-ho, s’han
enquestat 58 alumnes dels diferents centres educatius de Menorca i els
respectius professors, en total 6. La forma de donar classes varia molt depenent
del professor o professora, i en aquesta recerca no només es veuen reflectides
aquestes, sinó també les raons per les quals ensenyen d’una manera o l’altra.
Amb tot aquest popurri d’opinions intentarem treure una conclusió sobre el
mètode més eficient per ensenyar llatí i que més agrada als alumnes
menorquins.
[eng] The aim of this study is to make an analysis of the predominant methods to teach
Latin in Menorca. To analyse it, were surveyed 58 students from different schools
in Menorca and the respective teachers, six in total. The form of teaching varies
greatly depending on the teacher and in this research are reflected not only these,
but also the reasons to teach by one way or by the other. With all this medley of
opinions we will try to draw a conclusion about the most efficient method to teach
Latin and the preferred method by the Minorcan students.