La Formació Professional a quatre cultures europees: Espanya, Alemanya, Finlàndia i Regne Unit. Exercici de Política Comparada

Show simple item record

dc.contributor Mascaró Moll, Jaume
dc.contributor.author Pons Bagur, Joan Albert
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-01-18T11:53:09Z
dc.date.issued 2018-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148812
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es pretén estudiar els diferents models de Formació Professional a Europa a través d’un exercici de Política Comparada. Per a dur-lo a terme, s’ha seleccionat un estat representant de cada una de les cultures europees en termes de política educativa: Espanya, en representació de la cultura política sud-europea, Alemanya, en representació de la cultura política continental, Finlàndia, en representació de la cultura política nordeuropea, i el Regne Unit, en representació de la cultura política britànica. En el treball es durà a terme, en primer lloc, un estat de la qüestió de la Formació Professional en general. En segon lloc, i de cada un dels estats seleccionats, es farà una recerca i posterior exposició de les característiques principals dels seus sistemes de Formació Professional. Finalment, es durà a terme una anàlisi comparada i se n’exposaran les conclusions. ca
dc.description.abstract [eng] This work pretends to study the different models of Professional Formation in Europe through an exercise of Comparative Politics. To carry out it, four states have been selected representing each one of the European cultures in terms of educative politics: Spain, in representation of the south European political culture, Germany, in representation of the continental political culture, Finland, in representation of the north European political culture, and the United Kingdom, in representation of the British political culture. In the work will carry out, in the first place, a global vision of the Vocational Education. In the second place, and of each one of the states selected, I will do a research and exposition of the main characteristics of his systems of Vocational Education. Finally, will carry out an analysis compared and I will expose the conclusions.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37. Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
dc.subject 377. Formació professional
dc.title La Formació Professional a quatre cultures europees: Espanya, Alemanya, Finlàndia i Regne Unit. Exercici de Política Comparada ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:08Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.subject.keywords Sistema educatiu
dc.subject.keywords Política Comparada
dc.subject.keywords Cultura política
dc.subject.keywords Formació Professional
dc.subject.keywords Educació a Europa
dc.subject.keywords Cohesió Europea
dc.subject.keywords Educative System
dc.subject.keywords Comparative Politics
dc.subject.keywords Political Culture
dc.subject.keywords Vocational Education
dc.subject.keywords Education in Europe
dc.subject.keywords European Cohesion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics