dc.contributor |
Mascaró Moll, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Pons Bagur, Joan Albert |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-18T11:53:09Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148812 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es pretén estudiar els diferents models de Formació
Professional a Europa a través d’un exercici de Política Comparada.
Per a dur-lo a terme, s’ha seleccionat un estat representant de cada una de les
cultures europees en termes de política educativa: Espanya, en representació
de la cultura política sud-europea, Alemanya, en representació de la cultura
política continental, Finlàndia, en representació de la cultura política nordeuropea, i el Regne Unit, en representació de la cultura política britànica.
En el treball es durà a terme, en primer lloc, un estat de la qüestió de la
Formació Professional en general. En segon lloc, i de cada un dels estats
seleccionats, es farà una recerca i posterior exposició de les característiques
principals dels seus sistemes de Formació Professional. Finalment, es durà a
terme una anàlisi comparada i se n’exposaran les conclusions. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work pretends to study the different models of Professional Formation in
Europe through an exercise of Comparative Politics.
To carry out it, four states have been selected representing each one of the
European cultures in terms of educative politics: Spain, in representation of the
south European political culture, Germany, in representation of the continental
political culture, Finland, in representation of the north European political
culture, and the United Kingdom, in representation of the British political culture.
In the work will carry out, in the first place, a global vision of the Vocational
Education. In the second place, and of each one of the states selected, I will do
a research and exposition of the main characteristics of his systems of
Vocational Education. Finally, will carry out an analysis compared and I will
expose the conclusions. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37. Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
|
dc.subject |
377. Formació professional |
|
dc.title |
La Formació Professional a quatre cultures europees: Espanya, Alemanya, Finlàndia i Regne Unit. Exercici de Política Comparada |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:08Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.subject.keywords |
Sistema educatiu |
|
dc.subject.keywords |
Política Comparada |
|
dc.subject.keywords |
Cultura política |
|
dc.subject.keywords |
Formació Professional |
|
dc.subject.keywords |
Educació a Europa |
|
dc.subject.keywords |
Cohesió Europea |
|
dc.subject.keywords |
Educative System |
|
dc.subject.keywords |
Comparative Politics |
|
dc.subject.keywords |
Political Culture |
|
dc.subject.keywords |
Vocational Education |
|
dc.subject.keywords |
Education in Europe |
|
dc.subject.keywords |
European Cohesion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|