dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma |
|
dc.contributor.author |
McGeary, Michael James |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-20T08:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-03-20T08:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/149136 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les tecnologies digitals estan agafant cada cop més protagonisme en el món
educatiu. Els governs han invertit enormes quantitats de diners per omplir les
escoles de tecnologia amb la creença/promesa que aquestes tecnologies
transformaran l’educació cap a millor.
En aquest TFM es farà una anàlisi crítica d’aquestes afirmacions, qüestionant
el missatge eufòric de l’ús de lesTIC a l’aula.
A partir de diferents articles i llibres d’especialistes en l’àrea d’educació i
tecnologia, intentarem oferir una visió més realista de la situació actual i també
exposarem els interessos polítics i econòmics que hi ha darrere d’aquest
missatge entusiasta de les TIC a l’escola. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Digital technologies are increasingly taking a more central role in the
educational world. Governments are investing huge amounts of money to fill the
schools with technology with the belief/promise that these technologies will
transform education for the better.
This TFM will offer a critical analysis of these statements, questioning the
euphoric message that goes hand in hand with the use of ITC in classrooms.
Through the study of several books and articles by experts in the field of
educational technology, we will try to offer a more realistic overview of the
current situation. We will also highlight the political and economic interests that
lie behind the enthusiastic message of the use of ITC in schools. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.title |
Empantallats: una reflexió critica sobre l'ús de les TIC en l'àmbit educatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-12-19T10:36:31Z |
|
dc.subject.keywords |
Tecnologia i educació |
|
dc.subject.keywords |
TIC |
|
dc.subject.keywords |
Neoliberalisme |
|
dc.subject.keywords |
Reflexió crítica |
|
dc.subject.keywords |
Comercialització de l’educació. |
|
dc.subject.keywords |
Technology and education |
|
dc.subject.keywords |
ITC |
|
dc.subject.keywords |
Neoliberalism |
|
dc.subject.keywords |
Critical analysis |
|
dc.subject.keywords |
Commercalization of education |
|