Si gènere porta violència, tanca la porta. Proposta didàctica per l'alumnat de Formació Professional de Promoció en la Igualtat de Gènere

Show simple item record

dc.contributor Vives Barceló, Margarita
dc.contributor.author Garí Font, Bàrbara
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-11-15T13:42:30Z
dc.date.issued 2020-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156129
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Màster (TFM) s’aproxima a nivell teòric al fenomen de la violència de gènere. A més de la presentació de la literatura científica produïda entorn a aquest fenomen, localitzada a diferents bases de dades, també es proposa la implementació d’un projecte educatiu. Aquest es centra en l’àmbit de la Formació Professional. El marc teòric que es presentar s’ha realitzat mitjançant una recerca exhaustiva de programes basats en l’evidència a nivell internacional i nacional per veure aquelles propostes i metodologies que funcionen en l’actualitat. Així com també, una conceptualització del fenomen per poder acotar els temes que volem treballar a la nostra proposta de millora. A través del projecte que es proposa s’intenta donar resposta a la prevenció de la violència de gènere a nivell comunitari. Els usuaris del projecte proposat són els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Promoció en Igualtat de Gènere. ca
dc.description.abstract [eng] This Master’s Thesis (TFM is theoretically approaching the phenomenon of gender violence. In addiction to the presentation of the scientific literature produced around this phenomenon, located in different databases, the implementation of an educational project is also proposed. This focused on the field of Vocational Training. The theoretical framework presented has been carried out through an exhaustive search for evidence-based programs at the international and national levels to see those proposals and methodologies that currently work. As well as a conceptualization of the phenomenon in order to limit the issues we want to work on in our proposal for improvement. The proposed project seeks to address the prevention of gender-based violence at the community level . The users of the proposed project are the students of the Formative Cycle of Upper Degree of Promotion in Equality of Gender. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Gènere ca
dc.subject.other Adolescència ca
dc.subject.other Violència de gènere ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Programes ca
dc.subject.other Gender ca
dc.subject.other Adolescence ca
dc.subject.other Gender violence ca
dc.subject.other Coeducation ca
dc.subject.other Programs ca
dc.title Si gènere porta violència, tanca la porta. Proposta didàctica per l'alumnat de Formació Professional de Promoció en la Igualtat de Gènere ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:19Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics