[cat] Després de l’experiència que ha tingut l’autor a la fase de pràctiques del Màster de
Formació del Professorat a un centre educatiu de les Illes Balears i d’una enquesta
realitzada entre part del professorat de Tecnologia de les Illes Balears, s’ha vist la
necessitat de cercar una sèrie d’eines per engrescar tant al professorat, com al Centre i a
l’alumnat per fer l’assignatura d’Imatge i So present a 2n de Batxillerat d’una forma
entretenguda i pràctica.
Per això es proposa l’ús de la ràdio i les Xarxes Socials com a instruments per a impartir
l’assignatura.
En aquest treball es mostra, per una banda, la justificació per a l’ús de les eines en l’àmbit
escolar i la relació amb els continguts de l’assignatura proposada. També el
desplegament que s’hauria de fer per la implantació de cada una d’elles i un exemple
d’aplicació a un Centre real.
No s’han oblidat els beneficis i avantatges que tenen aquestes eines, de les quals es
poden beneficiar el Centre, la Comunitat Educativa i l’entorn del Centre, en general.