[cat] El present Treball Final de Màster pretén proposar des del Departament
d'Orientació, una acció formativa a l'equip docent del propi centre per tal de
promoure una reflexió i millora de la seva tasca docent.
Per tal d’aconseguir aquest objectiu, s’ha realitzat una proposta formativa
basa en l’avaluació per l’aprenentatge, la qual inclou alhora aspectes com la
retroacció, autoregulació per part de l’estudiant mitjançant diversitat
d’instruments que afavoreixin aquesta nova concepció de l’avaluació com a
element present durant l’ensenyament.
La proposta que es presenta consta d’un seguit de sessions on es persegueix
la sensibilització de l’equip docent respecte l’avaluació per l’aprenentatge
mitjançant una reflexió sobre la seva pròpia tasca docent. Amb una
metodologia totalment pràctica i reflexiva.
Des del Departament d’Orientació es vol promoure un canvi en la metodologia
educatiu, que abandoni els esquemes tradicionals per donar pas a un model
que fomenti un professorat innovador que concep l’avaluació com un punt de
partida més que com un punt final i es capaç de traslladar aquest entusiasme
als seu alumnat.