[cat] Aquest Treball de Fi de Màster està enfocat encoms’imparteix la metodologia Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) a l’IES Binissalem. L’ABP és una metodologia en quèl’alumnat a partir d’un conjunt de tasques, ha de resoldre preguntes o problemes a través de la investigació i de manera autònoma(Sánchez, 2013).Per poder dur a terme el treball, s’han dut a terme diferents tasques. Per una banda, per elaborar el marc teòric es va fer una recerca sobre l’ABP per obtenir informació respecte a aquesta metodologia. D’altra banda, es va fer una anàlisi de l’ABP a l’IES Binissalem per saber com ho duen a terme a través de qüestionarisa tres perfils: el professorat de l’àmbit STEM, el professorat que no fa servir l’ABP en el centre i a l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.Un cop haver fet l’anàlisi, s’ha desenvolupat una proposta didàctica de sensibilització i de formació sobre el treball per projectes al professorat de l’IES Binissalem amb la finalitat de poder millorar l’ús de la metodologia als qui ho fan servir i formar al professorat que no la fa servir en el centre. Aquesta proposta didàctica s’ha elaborat a partir de les sis fases de l’espiral reflexiva iestà dividida en nou sessions queesduran a terme durant tres i quatre mesosi la impartirà l’orientadora del centre i algun expert en la metodologia Aprenentatge Basat en Projectes.