[cat] El clima d’aula, la comunicació entre alumnes i el treball cooperatiu són elements indispensables pel bon funcionament del grup-classe, ja sigui en el dia a dia a l’aula, com també en la realització de tasques i projectes. De la mateixa manera, actualment les empreses del sector cerquen professionals que a més de capacitats relacionades amb la matèria, siguin capaços de fomentar un bon ambient, sàpiguen treballar en equip i sobretot, puguin intercanviar informació de forma eficaç. El present projecte, aplicat al cicle de Tècnic Superior de Publicitat i Màrqueting i dins el mòdul de Polítiques de màrqueting, té l’objectiu de treballar el Prototip de les 3 Co: la convivència, la comunicació i la cooperació emmarcades dins d’un projecte de màrqueting. D’aquesta manera, mentre l’alumnat aprèn coneixements i sota el seu criteri els posa en pràctica per a dissenyar un pla de màrqueting per a una empresa real, s’assoleix un aprenentatge significatiu obtenint un seguit d’eines que serveixen tant en el present dins les aules, però sobretot en el seu futur professional a l’hora de treballar les relacions entre companys i companyes dins d’una agència o gabinet. Aquest projecte aporta una visió i projecció de futur i una fusió entre món educatiu i món real, aprofitant els centre per a treballar el que es trobaran a les empreses. De la mateixa manera, es lliga el contingut amb el treball de les relacions interpersonals per a tirar endavant el projecte final, mentre a la vegada s'elabora un mural digital que recull totes les eines, mètodes i tècniques òptimes de gestió de la convivència, comunicació i cooperació dins dels grups de persones.
[eng] Classroom climate, communication between students and cooperative work are essential elements for the good functioning of the class-group, both in the dayto-day work in the classroom, as well as in the carrying out of tasks and projects. In the same way, companies in the sector are currently looking for professionals who, in addition to their subject-related skills, are capable of fostering a good atmosphere, know how to work in a team and, above all, can exchange information effectively. This project, applied to the Advertising and Marketing Higher Technician cycle and within the Marketing Policies module, has the objective of working on the Prototype of the 3 Co's: coexistence, communication and cooperation framed within a marketing project. In this way, while the students learn knowledge and, at their own discretion, put it into practice to design a marketing plan for a real company, significant learning is achieved by obtaining a series of tools that are useful both in the present in the classroom and, above all, in their professional future when working on relations between colleagues in an agency or office. This project provides a vision and projection of the future and a fusion between the educational world and the real world, taking advantage of the centre to work on what they will find in companies. In the same way, the content is linked to the work on interpersonal relations in order to carry out the final project, while at the same time a digital mural is created that includes all the tools, methods and optimal techniques for managing coexistence, communication and cooperation within groups of people.