[cat] Es defineix com a coeducació al conjunt de metodologies educatives que tenen com a objectiu fer disminuir els efectes i conseqüències d’una educació sexista a tots els nivells educatius. La coeducació té la finalitat d’introduir la perspectiva de gènere i l’ensenyament igualitari entre gèneres. Entre les noves metodologies per transmetre els principis de la coeducació es troba la irrupció a les aules de les noves tecnologies. Entre aquestes hi trobem els videojocs com una nova eina per a introduir aquests principis de la coeducació als adolescents, que són la franja d’edat que més els utilitza. Tot i que la indústria dels videojocs està molt masculinitzada i l’ús abusiu dels videojocs pot tenir perjudicis pel benestar dels adolescents, també té molts beneficis que poden ser utilitzats a les aules com a eina per a transmetre els principis de la coeducació d’una manera lúdica i entretinguda. En aquest context, en el present Treball Final de Màster es fan tres propostes d’activitats de introducció dels principis de la coeducació fent servir els videojocs com a fil conductor, a més es fa una proposta d’avaluació en recerca i innovació educativa de la proposta pedagògica donada mitjançant un mètode qualitatiu