Ensenyament de Ciències mitjançant AICLE. És factible?

Show simple item record

dc.contributor Vergés Aguiló, Agustín
dc.contributor.author Martínez Brodie, Luis Damián
dc.date.accessioned 2016-02-09T12:31:28Z
dc.date.available 2016-02-09T12:31:28Z
dc.date.issued 2016-02-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/1790
dc.description.abstract La situació de l’educació secundària a les Illes Balears és motiu de debat tant pels continus canvis en la seva legislació com per la necessitat de d’adaptarse a la realitat sociocultural, en constant evolució. Un dels reptes més importants del sistema educatiu és el de garantir una ensenyament equitatiu, dinàmic i de qualitat. El present treball sorgeix de la idea de demostrar si és factible una proposta d’ensenyament de matèries no lingüístiques en llengua estrangera amb l’objectiu d’assegurar una adquisició de coneixements més eficaç. En base a experiències similars a diferents àmbits, s’analitzen les condicions necessàries per dur-ho a terme a l’etapa d’educació secundària obligatòria i es plantegen activitats concretes per a la seva aplicació. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Ensenyament de Ciències mitjançant AICLE. És factible? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.subject.keywords AICLE ca
dc.subject.keywords Comunicació ca
dc.subject.keywords Ensenyament bilingüe ca
dc.subject.keywords Tasca ca
dc.subject.keywords Física i Química ca
dc.subject.keywords Communication ca
dc.subject.keywords Bilingual education ca
dc.subject.keywords Task ca
dc.subject.keywords Physics and Chemistry ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics