[cat] Donat que ens trobem en una societat cada cop més multicultural em de posar èmfasi en la integració de l’alumnat nouvingut.
Hem de ser conscients del gran xoc que representa per un jove la seva arribada a un context social i cultural completament nou on es veu obligat a canviar els seus hàbits i integrar-se en una societat nova de la qual gairebé no coneix res.
Per tot això em de facilitar de la millor manera possible la seva integració, d’aquí ve el tema principal d’aquest treball i és Atenció a l’alumnat nouvingut, més concretarem ens centrarem en un recurs TIC: el Glogster i l’intentarem adaptar a l’aula d’acollida a l’atenció de l’alumnat nouvingut.
La finalitat d’aquest treball és proposar alguns recursos TIC innovadors com és el Glogster, que puguin ser d’utilitat en la integració de l’alumnat nouvingut a l’aula per tal de que la seva acollida sigui el més càlida possible tant per l’alumne com per la seva família.
El treball s’estructura de la següent manera:
1. Definició del Objectius
2. Estat de la qüestió: les tic a l’aula d’acollida; els glogsters
3. Desenvolupament de la Proposta: atenció a l’alumnat nouvinguts mitjançant glogster
4. Possibilitats educatives dels glogsters
5. Conclusió