Com avaluar les competències bàsiques

Show simple item record

dc.contributor Llorca Roda, Ricard
dc.contributor.author Martínez Flores, Xavier
dc.date 2011
dc.date.accessioned 2018-03-12T08:20:36Z
dc.date.available 2018-03-12T08:20:36Z
dc.date.issued 2018-03-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145267
dc.description.abstract [cat] Durant el transcurs de les pràctiques he pogut comprovar que l’ensenyament per competències és només una qüestió de temps i que avui dia en la majoria de centres d’ensenyament secundari on s’ha d’implantar surten molts dubtes alhora de dur a terme aquesta tasca. Un dels dubtes és com avaluar les competències i per tant he decidit fer aquesta proposta per intentar satisfer les necessitats del professorat amb el màxim grau de concreció. El que vull fer amb aquest treball és avaluar les competències adquirides tant si la metodologia d’ensenyament és tradicional o per competències. El fet de poder avaluar les competències en el sistema tradicional ens permetrà conèixer el grau de competència que tenen els alumnes i ajudarà a la implantació de l’ensenyament per competències. En principi el concepte de competències bàsiques queda bastant clar, he resumit de la millor manera possible els conceptes bàsics i els avantatges del mètode d’ensenyament per competències i posteriorment he dissenyat un sistema d’avaluació que sigui capaç de detectar quin és el nivell actual de competències adquirides per poder adaptar el nou model d’ensenyament per competències. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Com avaluar les competències bàsiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics