dc.contributor |
Garriga Torres, Adán Amor |
|
dc.contributor.author |
Carrasco Gómez, Sergio
|
|
dc.date |
2014 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-13T12:29:51Z |
|
dc.date.available |
2018-03-13T12:29:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145308 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els videojocs formen part del dia a dia dels estudiants. Des de jocs per als
ordinadors, a jocs per als dispositius mòbils, passant per les videoconsoles, tots
els alumnes estan rodejats d'aquest tipus de jocs.
Per tant té sentit fer servir els videojocs com a eina educativa, no només com a
eina d'oci. En aquest document veurem com es realitza l'aprenentatge a traves
de jocs, i veurem condicions i pautes que s'han de tenir en compte a l'hora de
dissenyar un videojoc educatiu que es vulgui fer servir per aplicar-ho dins d'una
unitat didàctica.
Després de realitzar una enquesta per veure quins son els tipus de jocs més
atraients per als estudiants de 2º i 3º de E.S.O. es mostrarà un disseny d'un
videojoc per impartir una unitat didàctica de 3º de E.S.O. que es basi tant en les
pautes i condicions que son necessàries per a que un videojoc sigui educatiu,
però que no s'allunyi de les preferències dels estudiants a l'hora de triar a quin
joc volen jugar. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Disseny de videojocs educatius: Un exemple amb una unitat didàctica de 3º de E.S.O. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Videojocs educatius |
ca |
dc.subject.keywords |
Disseny |
ca |
dc.subject.keywords |
TIC |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |