Disseny de videojocs educatius: Un exemple amb una unitat didàctica de 3º de E.S.O.

Show simple item record

dc.contributor Garriga Torres, Adán Amor
dc.contributor.author Carrasco Gómez, Sergio
dc.date 2014
dc.date.accessioned 2018-03-13T12:29:51Z
dc.date.available 2018-03-13T12:29:51Z
dc.date.issued 2018-03-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145308
dc.description.abstract [cat] Els videojocs formen part del dia a dia dels estudiants. Des de jocs per als ordinadors, a jocs per als dispositius mòbils, passant per les videoconsoles, tots els alumnes estan rodejats d'aquest tipus de jocs. Per tant té sentit fer servir els videojocs com a eina educativa, no només com a eina d'oci. En aquest document veurem com es realitza l'aprenentatge a traves de jocs, i veurem condicions i pautes que s'han de tenir en compte a l'hora de dissenyar un videojoc educatiu que es vulgui fer servir per aplicar-ho dins d'una unitat didàctica. Després de realitzar una enquesta per veure quins son els tipus de jocs més atraients per als estudiants de 2º i 3º de E.S.O. es mostrarà un disseny d'un videojoc per impartir una unitat didàctica de 3º de E.S.O. que es basi tant en les pautes i condicions que son necessàries per a que un videojoc sigui educatiu, però que no s'allunyi de les preferències dels estudiants a l'hora de triar a quin joc volen jugar. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Disseny de videojocs educatius: Un exemple amb una unitat didàctica de 3º de E.S.O. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Videojocs educatius ca
dc.subject.keywords Disseny ca
dc.subject.keywords TIC ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics