dc.contributor |
Garriga Torres, Adán Amor |
|
dc.contributor.author |
Martínez i Roig, Fèlix
|
|
dc.date |
2014 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-13T12:56:32Z |
|
dc.date.available |
2018-03-13T12:56:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145314 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball, es vol reivindicar la necessitat d'un canvi de metodologia
docent en ciències a on es doni més importància a la pràctica des de la
perspectiva del tipus de relació que existeix actualment entre la teoria i la
pràctica. El treball en si és una proposta que a més està recolzada per la
posada en pràctica del mètode en un centre de secundària amb bona acollida
per part dels professors del departament de tecnologia i dels propis estudiants.
En definitiva es vol realçar la importància de l'àmbit pràctic, com a origen del
descobriment, donant-li una preeminència front l'àmbit teòric. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
De la Pràctica a la Teoria. Importància de la pràctica en el procés d'aprenentatge de les ciències |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació |
ca |
dc.subject.keywords |
Teoria |
ca |
dc.subject.keywords |
Pràctica |
ca |
dc.subject.keywords |
Tecnologia |
ca |
dc.subject.keywords |
Ciències |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |