dc.contributor |
Llorca Roda, Ricard |
|
dc.contributor.author |
Guasch Marí, Antonio
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-14T08:30:37Z |
|
dc.date.available |
2018-03-14T08:30:37Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145325 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objectiu principal d’aquest treball fou demostrar l’eficàcia de l’ús de models
tridimensionals per a crear contexts reals i per a optimitzar el procés
d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat. Per a portar l’estudi a terme, es
compararen els resultats obtinguts emprant tres metodologies diferents, des de
la purament expositiva fins al descobriment guiat, la recepció significativa i el
canvi conceptual –mediats aquests dos darrers per models tridimensionals
virtuals i físics-. Els resultats obtinguts posaren de manifest que la utilització
d’aquests materials didàctics suposà una millora significativa del rendiment de
l’alumnat i la seva motivació, malgrat el fet que no es pogueren detectar
diferències rellevants en la participació, les disrupcions ni les intervencions a
classe, però hauria d’escollir-se una mostra més gran per tal de poder obtenir
resultats significatius en aquests aspectes. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Dinàmiques de grup: Una eina integradora |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.subject.keywords |
Dinàmiques de grup |
ca |
dc.subject.keywords |
Integració |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació |
ca |
dc.subject.keywords |
Tècniques |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |