Dinàmiques de grup: Una eina integradora

Show simple item record

dc.contributor Llorca Roda, Ricard
dc.contributor.author Guasch Marí, Antonio
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-14T08:30:37Z
dc.date.available 2018-03-14T08:30:37Z
dc.date.issued 2018-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145325
dc.description.abstract [cat] L’objectiu principal d’aquest treball fou demostrar l’eficàcia de l’ús de models tridimensionals per a crear contexts reals i per a optimitzar el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat. Per a portar l’estudi a terme, es compararen els resultats obtinguts emprant tres metodologies diferents, des de la purament expositiva fins al descobriment guiat, la recepció significativa i el canvi conceptual –mediats aquests dos darrers per models tridimensionals virtuals i físics-. Els resultats obtinguts posaren de manifest que la utilització d’aquests materials didàctics suposà una millora significativa del rendiment de l’alumnat i la seva motivació, malgrat el fet que no es pogueren detectar diferències rellevants en la participació, les disrupcions ni les intervencions a classe, però hauria d’escollir-se una mostra més gran per tal de poder obtenir resultats significatius en aquests aspectes. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Dinàmiques de grup: Una eina integradora ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.subject.keywords Dinàmiques de grup ca
dc.subject.keywords Integració ca
dc.subject.keywords Educació ca
dc.subject.keywords Tècniques ca
dc.subject.keywords Aprenentatge ca
dc.subject.udc 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record