ML i RA: dues tecnologies proscrites

Show simple item record

dc.contributor Jové Modroño, Irene
dc.contributor.author López Bernal, Gerardo
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-14T08:37:55Z
dc.date.available 2018-03-14T08:37:55Z
dc.date.issued 2018-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145326
dc.description.abstract [cat] El projecte de realitat augmentada a l’aula a secundària es va plantejar com una experiència educativa on es pogués comprovar la viabilitat de les tecnologies mòbils com a eina versàtil i el seu potencial educatiu en l’aprenentatge per competències. Les activitats que es proposaven, servien com a complement d’altres que els alumnes ja havien de realitzar per tal de no carregar en excés l’atapeït horari lectiu. També es mostra al document els antecedents en l’ús d’aquestes eines mòbils i les diferents conclusions que es van extreure; les recomanacions internacionals i les directrius de la UNESCO; a banda d’experiències d’èxit a diferents centres educatius , així com les accions i propostes de diferents institucions governamentals d’aquest país. Finalment i a causa de la política del centre, no va ser possible obtenir resultats pràctics; l’experiència es va truncar i tot plegat va quedar en una proposta teòrica. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title ML i RA: dues tecnologies proscrites ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Aprenentatge mòbil ca
dc.subject.keywords Competències ca
dc.subject.keywords Realitat augmentada ca
dc.subject.keywords Secundària ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record