Can happiness

Show simple item record

dc.contributor Jové Modroño, Irene
dc.contributor.author Marí Öztürk, Catalina Cemile
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-14T08:39:07Z
dc.date.available 2018-03-14T08:39:07Z
dc.date.issued 2018-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145327
dc.description.abstract [cat] En un món com l’actual on les fronteres entre els països són cada vegada més difuses i les persones estan més interconnectades que mai, la llengua anglesa esdevé l’imaginari pont que facilita la comprensió i la integració dels individus en un entorn cada vegada més divers. Aquesta mateixa visió és la que comparteix i promou un sistema educatiu com l’espanyol, conscient de trobar-se en un profund procés de canvi i dins d’una realitat, tant cultural com social, que no afavoreix una immersió total a l’hora de familiaritzar-se i aprendre l’anglès. A més a més, el tipus d’ensenyament imperant durant gran part de la nostra història basat en tant en la mera memorística i en la desconnexió respecte a la realitat tampoc ha afavorit el ple desenvolupament de les persones per l’afrontament dels reptes del dia a dia. La present proposta didàctica nascuda des de la pròpia assignatura d’anglès té l’ambició de representar la concepció del que ha de ser una educació del segle XXI i contribuir a l’objectiu primordial dins del recorregut acadèmic de qualsevol persona: la formació integral per a la vida. L’estimulació de les Intel·ligències Múltiples, el treball de les Competències Bàsiques, l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, així com l’aprofitament de recursos existents dins la realitat de l’alumnat són els elements més importants per assolir aquest ambiciós propòsit. Naturalment, la llengua anglesa és el vincle d’unió dins de tot aquest procés d’aprenentatge, i la temàtica de la felicitat el seu fil conductor. Al llarg de les diferents sessions, on intervenen diversos departaments i la visita a una associació com Walking Ibiza, l’alumnat de 4t d’ESO pot profunditzar sobre l’ús de la llengua anglesa, les relacions personals, així com també sobre el desenvolupament d’altres habilitats com són la creativitat i la comunicació. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Can happiness ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.subject.keywords Interconnexió ca
dc.subject.keywords Formació integral per a la vida ca
dc.subject.keywords Intel·ligències múltiples ca
dc.subject.keywords Competències bàsiques ca
dc.subject.keywords TIC ca
dc.subject.keywords Felicitat ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics