[cat] Durant els darrers anys hi ha hagut un esclat de continus descobriments en
neurociència i alguns dels quals s’han volgut incorporar al camp de
l’aprenentatge a través d’una nova visió de l’ensenyament: la Neuroeducació.
Aquesta recorre a la necessitat de conèixer la base biològica del cervell per tal
d’entendre els processos que fan possible aprendre. El futur de l’educació
passa per saber com actuen la curiositat, la novetat, l’atenció, la memòria i el
raonament en els nostres cervells, això sí tots ells comandats per les emocions,
que s’erigeixen com la base de tot aprenentatge.
[eng] In recent years there has been a continuous burst of discoveries in
neuroscience and some of them have wanted to incorporate to the field of
learning through a new vision of education: Neuroeducation. This covers the
need to know the biological basis in the brain in order to understand the
processes that make learning possible. The future of education is to know how
curiosity, innovation, attention, memory and reasoning work in our brains. All of
them led by emotions, wich originate as the foundation of all learning.
Key-