dc.contributor |
Jové Modroño, Irene |
|
dc.contributor.author |
Samperio Cardona, Alba
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-14T11:53:23Z |
|
dc.date.available |
2018-03-14T11:53:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145345 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball exposa una proposta didàctica que consisteix en un curs per a
docents del Centre de Professorat d’Eivissa anomenat ‘L’eivissenc a les aules’.
El curs va dirigit a aquells docents de tots els nivells i de totes les matèries que
provenen d’altres Comunitats Autònomes o que, sent eivissencs, no parlen
català amb els trets propis de l’illa. La proposta no té l’objectiu d’obligar a aquests
docents que parlin eivissenc, sinó que pretén que reflexionin sobre la situació
d’aquesta varietat i que, aquells que ho trobin oportú, aprofitin el curs per, a poc
a poc, anar adoptant els trets propis de l’eivissenc dins les aules. Darrere
d’aquests objectius n’existeix un altre a llarg termini, i és que els alumnes trobin
generalment l’estàndard regional als seus models de llengua dels centres, de
manera que l’adquireixin en l’educació obligatòria. Al curs es faran diferents
activitats; les relacionades amb el sistema vocàlic tònic, a les que es dedicarà
bona part del temps, es treballaran mitjançant el fonosimbolisme. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L'eivissenc a les aules. Curs per a docents |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació |
ca |
dc.subject.keywords |
Eivissenc |
ca |
dc.subject.keywords |
Identitat lingüística |
ca |
dc.subject.keywords |
Model de llengua |
ca |
dc.subject.keywords |
Fonosimbolisme |
ca |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
ca |