dc.contributor |
Garriga Torres, Adan Amor |
|
dc.contributor.author |
Ribas Tur, Victor
|
|
dc.date |
2011 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-02T09:57:30Z |
|
dc.date.available |
2018-05-02T09:57:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145724 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es presenta el desenvolupament d’una sèrie d’activitats
pràctiques que es poden portar a terme en qualsevol centre i que són de
caràcter totalment pràctic, on l’objectiu principal és que l’alumne aprengui
experimentant.
El blocs desenvolupats són d’un nivell de segon d’ESO, concretament els
següents:
• Bloc 2: Tècniques d’expressió i comunicacions.
En aquest bloc es proposa una activitat que consisteix en la realització de
mesures i plànols de diversos objectes de diverses mides.
• Bloc 3: Materials d’us tècnic
En aquest bloc es proposa una activitat que consisteix en la realització d’una
maqueta d’un engronxador, on es treballarà la fusta i el metall amb diverses
eines.
• Bloc 1 i 4: Procés de resolució de problemes tecnològics i estructures
En aquest bloc es proposa una activitat que consisteix en l’experimentació amb
diversos tipus de perfils i estructures i finalment l’elaboració d’un projecte de
creació d’un pont per resoldre un problema plantejat pel mètode tecnològic.
• Bloc 6 i 9: Electricitat, Tecnologia i societat
L’activitat d’aquest bloc suposa una experimentació directa dels fenòmens
elèctrics sobre una maqueta/circuit muntat on els alumnes provaran diverses
combinacions mentre agafen mesures i treuen les seves conclusions.
Finalment una vegada vist el treball i l’exposició oral amb les maquetes
fetes el que es vol fer comprovar que realment les persones presents han
experimentat una major retenció i comprensió dels continguts gaudint de la
dinàmica. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L’ensenyança pràctica a les Tecnologies. Exemples d’aplicació i beneficis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
|
dc.subject.keywords |
Didàctica |
ca |
dc.subject.keywords |
Ensenyança tradicional |
ca |
dc.subject.keywords |
Classes magistrals |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Competències bàsiques |
ca |
dc.subject.keywords |
TICS |
ca |
dc.subject.keywords |
Currículum |
ca |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |