dc.contributor |
Prats, Ernest |
|
dc.contributor.author |
Cardona Castro, José Juan
|
|
dc.date |
2011 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-22T10:40:12Z |
|
dc.date.available |
2018-05-22T10:40:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146067 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball tractarà d’un anàlisis exhaustiu de les variables més influents en la
decisió d’enviar a un alumne a fer PQPI. Es valoraran opinions dels propis
estudiants de PQPI i Mòduls Voluntaris (segon any de PQPI) així com opinions
recollides mitjançant una prova estàndard amb 6 preguntes que avaluen les
principals variables implicades en les decisions.
Les preguntes de l’enquesta són de diferent tipologia, amb l’objectiu d’evitar
que sigui una enquesta amb massa longitud que provoqui el cansament i, per
consegüent, tingui com a resultat l’aparició d’un biaix en els resultats.
Així doncs, es tracta d’una enquesta molt completa, que intenta controlar totes
les variables que puguin interferir en els resultats.
Per altra banda, s’analitzaran les diferències entre l’enfocament i concepció del
programa des de la perspectiva dels alumnes amb la dels professors.
Com he mencionat abans, no es tracta de analitzar l’eficàcia del programa, sinó
que es tracta d’un anàlisi de les variables més importants que influeixen en la
decisió final d’enviar als alumnes al programa. Espero que a partir dels
resultats, sempre que es confirmin les meus hipòtesis, es faci un exercici
d’autoreflexió per a poder millorar la qualitat de l’ensenyament i es faci més
fàcil la vida dels estudiants que necessiten de més recursos per a poder
avançar.
Així doncs, les hipòtesis que posaré a proba són:
H0: La variable fonamental per a recomanar i enviar a un alumne a PQPI és el
comportament disruptiu dins l’aula.
H01: El PQPI és un programa que no prepara acadèmicament per a realitzar
futurs estudis (tant Batxiller com a universitaris).
Les enquestes es varen passar a un total de 15 professors, tutors de primer,
segon i tercer de l’ESO i a 8 alumnes del segon any de PQPI (mòduls
voluntaris). |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
PQPI: Programa de qualificació Professional Inicial |
ca |
dc.subject.other |
Proposta |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació acadèmica |
ca |
dc.subject.other |
Nivell acadèmic |
ca |
dc.subject.other |
Mal comportament/conducta inapropiada |
ca |
dc.title |
Avaluació i valoració del Programa de Qualificació Professional Inicial |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
PQPI: Programa de qualificació Professional Inicial |
ca |
dc.subject.keywords |
Proposta |
ca |
dc.subject.keywords |
Avaluació acadèmica |
ca |
dc.subject.keywords |
Nivell acadèmic |
ca |
dc.subject.keywords |
Mal comportament/conducta inapropiada |
ca |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |