Avaluació i valoració del Programa de Qualificació Professional Inicial

Show simple item record

dc.contributor Prats, Ernest
dc.contributor.author Cardona Castro, José Juan
dc.date 2011
dc.date.accessioned 2018-05-22T10:40:12Z
dc.date.available 2018-05-22T10:40:12Z
dc.date.issued 2018-05-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146067
dc.description.abstract [cat] El treball tractarà d’un anàlisis exhaustiu de les variables més influents en la decisió d’enviar a un alumne a fer PQPI. Es valoraran opinions dels propis estudiants de PQPI i Mòduls Voluntaris (segon any de PQPI) així com opinions recollides mitjançant una prova estàndard amb 6 preguntes que avaluen les principals variables implicades en les decisions. Les preguntes de l’enquesta són de diferent tipologia, amb l’objectiu d’evitar que sigui una enquesta amb massa longitud que provoqui el cansament i, per consegüent, tingui com a resultat l’aparició d’un biaix en els resultats. Així doncs, es tracta d’una enquesta molt completa, que intenta controlar totes les variables que puguin interferir en els resultats. Per altra banda, s’analitzaran les diferències entre l’enfocament i concepció del programa des de la perspectiva dels alumnes amb la dels professors. Com he mencionat abans, no es tracta de analitzar l’eficàcia del programa, sinó que es tracta d’un anàlisi de les variables més importants que influeixen en la decisió final d’enviar als alumnes al programa. Espero que a partir dels resultats, sempre que es confirmin les meus hipòtesis, es faci un exercici d’autoreflexió per a poder millorar la qualitat de l’ensenyament i es faci més fàcil la vida dels estudiants que necessiten de més recursos per a poder avançar. Així doncs, les hipòtesis que posaré a proba són: H0: La variable fonamental per a recomanar i enviar a un alumne a PQPI és el comportament disruptiu dins l’aula. H01: El PQPI és un programa que no prepara acadèmicament per a realitzar futurs estudis (tant Batxiller com a universitaris). Les enquestes es varen passar a un total de 15 professors, tutors de primer, segon i tercer de l’ESO i a 8 alumnes del segon any de PQPI (mòduls voluntaris). ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other PQPI: Programa de qualificació Professional Inicial ca
dc.subject.other Proposta ca
dc.subject.other Avaluació acadèmica ca
dc.subject.other Nivell acadèmic ca
dc.subject.other Mal comportament/conducta inapropiada ca
dc.title Avaluació i valoració del Programa de Qualificació Professional Inicial ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords PQPI: Programa de qualificació Professional Inicial ca
dc.subject.keywords Proposta ca
dc.subject.keywords Avaluació acadèmica ca
dc.subject.keywords Nivell acadèmic ca
dc.subject.keywords Mal comportament/conducta inapropiada ca
dc.subject.udc 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics