dc.contributor |
Vallespir Soler, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Obrador Maestre, Marina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-28T13:42:44Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146315 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La multiculturalitat és una realitat present a les aules, per la qual cosa, és necessari fer una
recerca d’estratègies, per així poder basar-nos amb una educació que tengui com a eixos
principals valors, com són el respecte i l'acceptació. De tot això en deriva la tasca de
treballar l’educació intercultural des de les primeres etapes de l’escolarització, fet que
ajudarà a establir un clima favorable dins les aules i de respecte a la diversitat cultural.
Recolzat d’un marc teòric, el treball presenta un repàs de la literatura on es fa un recorregut
per l’atenció a la diversitat arribant l’educació intercultural, fent un gran incís a l’etapa de
l’educació infantil, així com una recerca de recursos per a implementar-la. Una vegada feta
la recerca i observat que no hi ha recursos extrapolables per a tots els centres, es presenta
una proposta d’unitat didàctica que pretén que es pugui desenvolupar a diferents aules, fent
les adaptacions pertinents per adaptar-les al context i al grup, així com diferents activitats
per a treballar l’educació intercultural dins l’etapa d’educació infantil. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Multiculturalism is a reality present in the classroom, so it is necessary to make a search
for strategies to be able to rely with education as the main core values such as respect and
acceptance. From this derives the task of working and intercultural education from the
earliest stages of schooling, which will help to establish a favorable climate in the
classroom and respect for cultural diversity.
Supported a theoretical frame work presents a review of the literature that a journey
through the attention to diversity reaching intercultural education, making a great clause in
Early Childhood Education and research resources to implement it. Once the research and found that there is no comparable resources to all schools, presented a proposal that aims
unit that can be developed in different classrooms, making the adjustments required to
adapt to the context and the group as well as different activities about intercultural
education in the kindergarten stage. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Multiculturalitat |
ca |
dc.subject.other |
Educació intercultural |
ca |
dc.subject.other |
Integració |
ca |
dc.subject.other |
Recursos didàctics |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.title |
Iguals però diferents. Estudi de l'educació intercultural i recursos per a treballar a l'educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:08:03Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|