dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Rubio López, Marina
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-04T07:39:25Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146566 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquests darrers anys, hi ha hagut una sèrie de canvis en la nostra societat
respecte a l’educació, concretament, canvis en valors, actituds i pràctiques.
Actualment, hi ha molts de centres educatius que estan iniciant el procés de
canviar a comunitat d’aprenentatge, introduint en la seva pràctica diària els
grups interactius. Per aprofitar al màxim els beneficis d’aquesta organització
d’aula, s’ha de tenir en compte un aspecte fonamental com és l’avaluació.
En aquest treball de fi de màster, l'objectiu principal és fer una proposta
educativa, per fomentar l’avaluació ens els grups interactius a la classe de
primer d’educació primària de l’escola CEIP Pintor Joan Miró. Es parteix d'una
fonamentació teòrica de les comunitats d’aprenentatge, els grups interactius i
l’avaluació, per exposar i analitzar seguidament, el cas dels grups interactius
que es realitzen al primer curs. Per finalitzar, hi ha una proposta d’intervenció
per introduir, en aquesta pràctica educativa, millores en l’avaluació. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In recent years, there have been a number of changes in our society regarding
education, specifically, changes in values, attitudes and practices. Currently,
there are many schools that are starting the process of changing a community
of learning, introducing interactive groups in their daily life. To take advantage of
the main benefits of this classroom organisation, a fundamental aspect as
evaluation has to be take into account.
In this master’s degree dissertation, the main goal is to do an educational
proposal to foster assessment in interactive groups at CEIP Pintor Joan Miró
applied to a first grade of primary education classroom. A literature review on
learning communities, interactive groups and assessment will be developed.
Afterwards, the interactive groups (applied in first grade of primary) will be exposed and analysed. To conclude, an intervention proposal to introduce
improvements in evaluation will be described. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació |
ca |
dc.subject.other |
Grups interactius |
ca |
dc.subject.other |
Comunitat d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Participació familiar |
ca |
dc.title |
L’avaluació en els grups interactius |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-21T09:22:42Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|