dc.contributor |
Muntaner Guasp, Juan Jorge |
|
dc.contributor.author |
Salvà Jordà, Aina Maria
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-04T08:15:56Z |
|
dc.date.available |
2018-06-04T08:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146573 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb la intenció de donar resposta a les necessitats de l’escola actual, oferim una
proposta didàctica per donar resposta a tots els alumnes, inclosos aquells que es
troben en situació de vulnerabilitat.
Els motius d’aquest plantejament responen al deure ètic i professional de dur a
terme el model inclusiu a les escoles i com l’escola ha d’obrir-se a l’entorn per mitjà
de la literatura. Volem millorar i innovar a través de la narració de contes com a
pràctica inclusiva a les escoles. Descrivim com hem d’atendre la diversitat amb el
conte i quins àlbums il·lustrats parlen de diversitat en les seves històries i a través
dels seus personatges. El treball pretén descriure, analitzar i proposar pràctiques
didàctiques de qualitat, equitatives i inclusives per tot l’alumnat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Due to give an answer to the real needs of nowadays schools project, we offers a
project offers a pedagogical proposal to give an answer for all the pupils, including
who to be in a vulnerary situation.
The reasons of this approach answers to the ethic duty and professional to carry out
“The Inclusive Model “to the schools and the own school has to open towards the
environment thanks the literature. We want to improve and innovate though the story
telling as inclusive practice.
We described how we must attend the diversity though the tales and the illustrates
albums which will show the contents thanks is characters. The investigation expects
describe analyze and propose didactical proposals of quality equitable and inclusive
for all the pupils. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Educació Inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Narració de contes |
ca |
dc.subject.other |
Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Atenció a la diversitat |
ca |
dc.subject.other |
Propostes Didàctiques |
ca |
dc.title |
Els contes com a recurs per a la inclusió |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:09:42Z |
|