El dispositiu mòbil com a recurs educatiu a l’aula: anàlisi i orientacions d’ús pel professor

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Serra Sansó, Efraïm
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-12T06:18:08Z
dc.date.issued 2018-06-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146872
dc.description.abstract [cat] La investigació portada a terme en el següent treball tracta sobre un dels dispositius tecnològics més utilitzats en la nostra societat d'avui en dia, però que per diversos motius encara no ha entrat amb força a l'àmbit educatiu. Estam parlant dels dispositius mòbils. Els objectius de la investigació es basen en realitzar una anàlisi de la situació actual dels dispositius mòbils com a eina educativa, per després realitzar un estudi de camp mitjançant la investigació-acció que permeti obtenir dades i evidències sobre l’ús del mateix com a recurs educatiu. A partir de tota aquesta informació obtinguda, es pretenen recollir una sèrie d'orientacions que permetin guiar als docents que tinguin la intenció d'utilitzar els dispositius mòbils com a recurs educatiu a l’aula. L'elecció d'aquesta temàtica recau en el fet que el mateix investigador pretén millorar la pròpia tasca educativa introduint en aquesta nous recursos que permetin als alumnes adquirir les competències i els continguts curriculars pertinents. Com ja hem dit, l'estudi portat a terme s'emmarca en la metodologia de la investigació-acció i els instruments utilitzats per a la recollida de dades es basen en l'observació directa (en concret i pel cas que ens ocupa, fent ús de notes de camp) i la realització d'un grup de discussió. D'aquesta manera es pretén aconseguir informació sobre l'ús del dispositiu mòbil a l'aula en un entorn natural. La principal conclusió de la investigació portada a terme és que l’ús dels dispositius mòbils com a recurs educatiu a l’aula ens pot brindar l’oportunitat de treballar d’una nova manera part dels continguts i competències que l’alumnat ha d’assolir. Però la introducció d’aquests aparells no pot ser mai una tasca improvisada, sinó que necessitem una programació que reculli els aspectes fonamentals de la seva posada en pràctica. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Dispositiu mòbil ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Aula ca
dc.subject.other Orientacions d’ús ca
dc.title El dispositiu mòbil com a recurs educatiu a l’aula: anàlisi i orientacions d’ús pel professor ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-17T10:33:06Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics