dc.contributor |
Caldentey Brunet, Joan |
|
dc.contributor.author |
Nicolau Morey, Francesc
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-13T08:21:55Z |
|
dc.date.available |
2018-06-13T08:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146940 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball tracta sobre la innovació pedagògica coneguda amb el nom de
Flipped Classroom (classe invertida) i la seva aplicació, amb l’ajuda de les TIC,
en una aula d’Història. La voluntat d’aquesta comesa és la de crear una
proposta didàctica emprant aquesta alternativa pedagògica com a opció al
sistema educatiu de caire més clàssic.
El treball està compost per dos blocs principals. El primer està basat en la
recerca bibliogràfica per tal de crear una base teòrica que fonamenti aquesta
proposta pedagògica; i en el segon bloc hi ha desenvolupada una proposta
didàctica, a dos nivells curriculars diferents, quart d’ESO i primer de batxiller,
relacionada amb el període de pràctiques a centres docents. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper deals with the pedagogical innovation known as the Flipped
Classroom (inverted classroom) and its application, with the help of ICT
material, in a History class. Its aim is to create a didactic proposal using this
pedagogical alternative instead of the more traditional educational system.
The paper is divided into two main parts. The first is based on a bibliographic
research in order to create a theoretical basis which could consolidate this
pedagogical proposal; in the second part there has been carried out a didactic
proposal for two diffent levels, 4th of ESO and 1st of batxiller, related to the
period of teaching practise in educational institutions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.title |
Flipped Classroom i les TIC: una proposta pedagògica per a una classe d’Història a quart d’ESO i primer de batxiller |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-17T10:34:37Z |
|
dc.subject.keywords |
Flipped Classroom |
|
dc.subject.keywords |
Innovació pedagògica |
|
dc.subject.keywords |
T.I.C. |
|
dc.subject.keywords |
Aprenentatge actiu |
|
dc.subject.keywords |
Treball cooperatiu |
|