Creació d'un qüestionari d'avaluació del professor d'Educació Física per part de l'alumnat

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramón, Jaime
dc.contributor.author Bosch Alsinella, Alex
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-14T08:19:26Z
dc.date.available 2018-06-14T08:19:26Z
dc.date.issued 2018-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147000
dc.description.abstract [cat] L’aparició de paradigmes educatius alternatius, dissenyats amb l’objectiu de cobrir les mancances d’un sistema educatiu maltractat, exigeix l’ús de mètodes i eines diferents als tradicionals. Després de realitzar una recerca de continguts de suport per al professor, s’ha detectat una manca de recursos relacionats amb el procés d’avaluació d’aquest. Al llarg d’aquest treball es desenvolupa un qüestionari d’avaluació del professorat d’Educació Física en l’etapa d’educació secundaria fent ús de l’alumnat com a agent avaluador. Aquesta nova eina, lluny de ser un mer procediment qualificatiu, pretén aportar al professor una informació que faciliti la millorar en la seva tasca docent. L’eina desenvolupada ha estat sotmesa posteriorment a un procés de validació, permetent assegurar així la seva comprensibilitat i repetibilitat. L’opinió dels professors que han participat en el procés ha estat un altre indicador d’èxit, al valorarne el seu ús com a encoratjador i propiciador d’actituds de millora. ca
dc.description.abstract [eng] The emergence of alternative educational paradigms designed to cover the shortcomings of a damaged education requires the use of methods and tools different to the traditional ones. After a research of contents of support for the teacher, a lack of resources related to the teacher’s evaluation has been noticed. Throughout this work, an evaluation questionnaire for assessing physical education teachers at the stage of secondary education using students as evaluators is developed. This new tool, far from being a simple procedure of qualification, aims to provide information that helps teachers to improve their teaching. Subsequently, the tool has been subjected to a validation process which guarantees its comprehensibility and repeatability. The opinion of the teachers who participated in the process has been another indicator of success as they consider it encouraging and propitiatory of attitudes of improvement. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Avaluació del professor ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other Paradigma alternatiu ca
dc.subject.other Qualitat docent ca
dc.subject.other Qüestionari alumnat ca
dc.title Creació d'un qüestionari d'avaluació del professor d'Educació Física per part de l'alumnat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:05:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record