dc.contributor |
Cantallops Ramón, Jaime |
|
dc.contributor.author |
Bosch Alsinella, Alex
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T08:19:26Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T08:19:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147000 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’aparició de paradigmes educatius alternatius, dissenyats amb l’objectiu de cobrir les
mancances d’un sistema educatiu maltractat, exigeix l’ús de mètodes i eines diferents
als tradicionals. Després de realitzar una recerca de continguts de suport per al
professor, s’ha detectat una manca de recursos relacionats amb el procés d’avaluació
d’aquest. Al llarg d’aquest treball es desenvolupa un qüestionari d’avaluació del
professorat d’Educació Física en l’etapa d’educació secundaria fent ús de l’alumnat
com a agent avaluador. Aquesta nova eina, lluny de ser un mer procediment
qualificatiu, pretén aportar al professor una informació que faciliti la millorar en la seva
tasca docent. L’eina desenvolupada ha estat sotmesa posteriorment a un procés de
validació, permetent assegurar així la seva comprensibilitat i repetibilitat. L’opinió dels
professors que han participat en el procés ha estat un altre indicador d’èxit, al valorarne
el seu ús com a encoratjador i propiciador d’actituds de millora. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The emergence of alternative educational paradigms designed to cover the
shortcomings of a damaged education requires the use of methods and tools different
to the traditional ones. After a research of contents of support for the teacher, a lack of
resources related to the teacher’s evaluation has been noticed. Throughout this work,
an evaluation questionnaire for assessing physical education teachers at the stage of
secondary education using students as evaluators is developed. This new tool, far from
being a simple procedure of qualification, aims to provide information that helps
teachers to improve their teaching. Subsequently, the tool has been subjected to a
validation process which guarantees its comprehensibility and repeatability. The
opinion of the teachers who participated in the process has been another indicator of
success as they consider it encouraging and propitiatory of attitudes of improvement. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Avaluació del professor |
ca |
dc.subject.other |
Educació Física |
ca |
dc.subject.other |
Paradigma alternatiu |
ca |
dc.subject.other |
Qualitat docent |
ca |
dc.subject.other |
Qüestionari alumnat |
ca |
dc.title |
Creació d'un qüestionari d'avaluació del professor d'Educació Física per part de l'alumnat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:04Z |
|