Els efectes del Crossfit pedagògic combinat amb el joc aeròbic sobre els alumnes de quart d'ESO i primer de Batxillerat.

Show simple item record

dc.contributor Borràs Rotger, Pere Antoni
dc.contributor.author Herrera Palou, Jordi
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-14T08:41:05Z
dc.date.available 2018-06-14T08:41:05Z
dc.date.issued 2018-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147005
dc.description.abstract [cat] Els objectius principals d’aquest treball han estat per una banda, analitzar el grau de coneixement que tenen els estudiants adolescents de quart d’ESO i primer de batxillerat pel que fa al bloc 1 de Salut i, específicament, relacionat amb conceptes claus sobre l’entrenament. Per altra banda, ha estat determinar si la nostra proposta d’unitat didàctica El Crossfit pedadògic i el joc aeròbic seria la més indicada per treballar la condició física dels alumnes i si el grau de satisfacció i diversió d’aquests seria més elevat comparat amb el treball de la condició física tradicional.Per això, hem portat a terme dos estudis. El primer seria l’estudi de l’eix transversal per saber els coneixements dels alumnes que s’ha basat en una mostra de 335 alumnes de 4t d’ESO i primer de batxillerat de diversos centres de Palma, els quals han respost un qüestionari sobre entrenament. A més a més, en l’estudi intervenció s’ha portat a terme l’aplicació de la Unitat didàctica El Crossfit pedagògic (adaptat a l’alumnat) combinat amb el joc aeròbic. S’ha realitzat a l’institut Guillem Sagrera i ha anat adreçada a dos grups intervenció, una classe de primer de Batxillerat i una classe de 4t d’Eso, i dos grups control que han estat formats per les altres classes de Batxillerat i de 4t d’Eso. La mostra del grup intervenció ha estat més àmplia ja que tant la classe de Batxillerat com la de quart d’Eso eren grups més nombrosos que les del grup control. Així el grup intervenció ha presentat una mostra de 49 subjectes mentre que el grup control només ha estat de 33. Els resultats del primer estudi mostren que la majoria dels alumnes no tenen uns coneixements mínims sobre entrenament. Finalment, en l’estudi intervenció, els resultats mostren millores significatives de la capacitat aeròbica i a més a més que la unitat didàctica els sembla més divertida en comparació a l’entrenament de la condició física practicada als darrers anys al centre d’educació secundària. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Crossfit pedagògic ca
dc.subject.other Condició física ca
dc.subject.other Adolescents ca
dc.subject.other Coneixement ca
dc.subject.other Diversió ca
dc.title Els efectes del Crossfit pedagògic combinat amb el joc aeròbic sobre els alumnes de quart d'ESO i primer de Batxillerat. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:05:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics