[cat] Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) té com a objectiu mostrar el procés
d‟aprenentatge adquirit i implementar les competències adquirides durant la
formació del Màster per a Professorat de secundària. L‟estructura del treball
està dividida en cinc apartats: justificació, objectius, marc teòric, propostes
didàctiques i, finalment, els resultats i conclusions.
En primer lloc, la justificació defensa la teoria que la creativitat als cicles
formatius és clau per millorar els resultats obtinguts i obtenir així un producte
millor.
A continuació, hi ha el marc teòric on, per una banda, es cerca el que ja s‟ha
escrit i parlat sobre l‟educació creativa als cicles formatius. Aquest apartat ha
d‟ajudar a elaborar una proposta didàctica enriquidora i coherent.
Per altra banda, s‟esduria l‟oferta formativa que s‟imparteix actualment sobre
Hoteleria i Turisme en l‟àmbit estatal i a Menorca.
A continuació, es proposaran algunes activitats tenint com a eix principal la
creativitat, tant per part de l‟alumnat com per part del docent i el centre
educatiu.
Finalment, hi ha unes conclusions i reflexions dedicades a valorar com seria
una educació que fomentés la creativitat als cicles formatius.