dc.contributor |
Camps Moranta, Gabriel |
|
dc.contributor.author |
Munar Far, Joan Carles
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T12:08:07Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147029 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball analitzarem la penetració de les TIC en el panorama
educatiu i com l'ús d'algunes eines, com el blog, es poden utilitzar per a
l'aprenentatge col·laboratiu dins el segon cicle d'ESO de l'àrea de llengua
catalana per assolir les competències clau previstes
A més, també tractarem de com la introducció de les TIC ha canviat tot
en el panorama educatiu de les Illes Balears i de quins són els nous rols que
tant els docents com els alumnes han de tenir en aquest nou món 2.0. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge col·laboratiu |
ca |
dc.subject.other |
Blog |
ca |
dc.title |
L´ús de les eines TIC, especialment el blog, en l’ensenyament de la llengua catalana a segon cicle d’ESO mitjançant l’aprenentatge col·laboratiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:21Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|