dc.contributor |
Oliver Trobat, Miquel Francesc |
|
dc.contributor.author |
Villalonga Bordes, Ana Maria
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T12:45:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147037 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En l’àmbit de la Formació Professional, l’ensenyament en ètica és una qüestió
fonamental. El seu objectiu és que els alumnes, futurs professionals i
empresaris, adquireixin uns fonaments sòlids d’una cultura de l’ètica, de la qual
n’existeix un dèficit important a la societat en general i al món de
l’empresa/negocis en particular, com demostren els lamentables casos que
sovint apareixen en els mitjans de comunicació.
El present treball tracta d’exposar quina és la intervenció educativa en ètica que
existeix actualment als estudis de Formació Professional (Cicles Formatius de
Grau Superior). Per altra part, pretén aportar dades que demostren en xifres la
distància existent entre els desitjables comportaments ètics professionals i els
que en realitat es donen en el món socioeconòmic, àmbit en què els alumnes
s’hauran de moure al llarg de la seva vida professional. Addicionalment,
presentar una proposta educativa que complementi de forma transversal les
qüestions sobre ètica que s’imparteixen a l’FP de Grau Superior. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the field of Vocational Training, teaching ethics is a fundamental issue. Its
goal is that students, future professionals and entrepreneurs, acquire solid
foundations for a culture of ethics, from which is proved that exists an important
deficit into society as a whole and the world of business in particular, as shown
by the unfortunate cases that often appear in the media.
This work attempts to expose what is the educational intervention in ethic, that
currently exists in the studies of Vocational Training (Educational Higher Grade
cycles). On the other hand, it intends to contribute data to demonstrate, based
on figures, the gap between the desirable professional ethical behaviour, which
is actually taking place in the socio-economic world, where students will have to
move along their professional life. In addition, the aim is to submit a proposal to supplement in a transversal way the issues on ethics being taught in the
Educational Higher Grade cycles. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject |
76 - Arts gràfiques |
ca |
dc.subject.other |
Ètica |
ca |
dc.subject.other |
Ètica professional i empresarial |
ca |
dc.subject.other |
Comportament ètic |
ca |
dc.subject.other |
Educació en valors |
ca |
dc.subject.other |
Responsabilitat professional |
ca |
dc.subject.other |
Cultura de l’ètica |
ca |
dc.subject.other |
Compliment de les normes |
ca |
dc.title |
La formació en ètica per a futurs professionals d’F.P. de Grau Superior. Disseny i validació d’una proposta didàctica |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:23Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|