Itineraris interdisciplinaris com a recurs per treballar les ciències socials. Tres propostes didàctiques per conèixer el centre històric de Palma.

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Greco Ficano, Gaspare Michele
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-15T07:34:00Z
dc.date.issued 2018-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147041
dc.description.abstract [eng] This project proposes three routes as a resource for teaching social sciences to work both inside and outside the classroom. The three proposals that adapt during the 2nd ESO intended that students know the older buildings and highlights of the old town of Palma. These proposals located within the curriculum content, are intended to be interdisciplinary, treating art history, geography and history. Will visit houses, buildings and churches oldest city, where students will perform in situ activities to achieve the most significant aspects of each item. ca
dc.description.abstract [cat] Aquest treball proposa tres itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials tant dins com fora de l’aula. Les tres propostes, que s’adapten al curs de 2on de la ESO, pretenen que l’alumnat conegui els edificis més destacats del casc antic de la ciutat de Palma.Dites propostes, ubicades dins els continguts curriculars, tenen la intenció de ser interdisciplinàries, tractant la història de l’art, la geografia i la historia. Es visitaran casals, edificis emblemàtics i les esglésies més antigues de Ciutat, on els alumnes hauran de realitzar activitats in situ per assolir els aspectes més significatius de cada ítem. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 3 - Ciències socials ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Ciències socials ca
dc.subject.other Casc antic de Palma ca
dc.subject.other Interdisciplinari ca
dc.title Itineraris interdisciplinaris com a recurs per treballar les ciències socials. Tres propostes didàctiques per conèixer el centre històric de Palma. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2018-05-22T09:05:26Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics