dc.contributor |
Pons Bosch, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Greco Ficano, Gaspare Michele
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-15T07:34:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147041 |
|
dc.description.abstract |
[eng] This project proposes three routes as a resource for teaching social
sciences to work both inside and outside the classroom.
The three proposals that adapt during the 2nd ESO intended that students
know the older buildings and highlights of the old town of Palma. These proposals
located within the curriculum content, are intended to be interdisciplinary, treating
art history, geography and history. Will visit houses, buildings and churches
oldest city, where students will perform in situ activities to achieve the most
significant aspects of each item. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball proposa tres itineraris didàctics com a recurs per treballar les ciències socials tant dins com fora de l’aula. Les tres propostes, que s’adapten al curs de 2on de la ESO, pretenen que l’alumnat conegui els edificis més destacats del casc antic de la ciutat de Palma.Dites propostes, ubicades dins els continguts curriculars, tenen la intenció de ser interdisciplinàries, tractant la història de l’art, la geografia i la historia. Es visitaran casals, edificis emblemàtics i les esglésies més antigues de Ciutat, on els alumnes hauran de realitzar activitats in situ per assolir els aspectes més significatius de cada ítem. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
3 - Ciències socials |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Ciències socials |
ca |
dc.subject.other |
Casc antic de Palma |
ca |
dc.subject.other |
Interdisciplinari |
ca |
dc.title |
Itineraris interdisciplinaris com a recurs per treballar les ciències socials. Tres propostes didàctiques per conèixer el centre històric de Palma. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:26Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|