Ensenyament de l'anglès a alumnes amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDA-H) a l'aula inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Cortés Pomacóndor, Susana María
dc.contributor.author Nicolau Ramis, Francesca
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-15T10:50:17Z
dc.date.issued 2018-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147070
dc.description.abstract [cat] L’educació inclusiva comporta que els docents han d’estar preparats per entendre i donar resposta a les necessitats de tot l’alumnat, independentment de les seves característiques. Els estudiants amb TDA-H són alumnes que necessiten una atenció específica, ja que són especialment propensos al fracàs escolar. Aquest treball compila informació sobre com tractar aquest tipus d’alumnes a l’aula i com afavorir el seu aprenentatge a l’assignatura de llengua anglesa. A partir d’aquesta informació, es proposen una sèrie d’activitats adaptades a una classe amb dos alumnes que pateixen el trastorn. Aquestes activitats es van posar en pràctica per comprovar la seva efectivitat. ca
dc.description.abstract [eng] Inclusive education implies that teachers have to be trained to understand and respond to the needs of all students, regardless of their characteristics. Students with ADHD need special attention since they are particularly prone to school failure. This project compiles information on how to treat such students in the classroom and on how to encourage their learning in the English subject. Moreover, it proposes adapted activities for a class with two students who suffer from the disorder. These activities were put into practice in order to check their effectiveness. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject.other Diversitat ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other NESE ca
dc.subject.other TDA-H ca
dc.subject.other Aprenentatge de l’anglès ca
dc.subject.other Ensenyament de l’anglès ca
dc.title Ensenyament de l'anglès a alumnes amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDA-H) a l'aula inclusiva ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:13Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics