dc.contributor |
Jacob Abad, Karen Lesley |
|
dc.contributor.author |
Abrines Pons, Blanca
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-15T11:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147072 |
|
dc.description.abstract |
[eng] Due to the huge growth and expansion of English all over the world,
there has been an increasing concern about which is the best methodology to
teach this language in schools. Project-Based Instruction is considered one of the
most suitable approaches in nowadays education, as it allows students to learn
the language in an effective way as they develop many skills and abilities.
Transculturality is also seen as a key item in students’ both academic and
personal development. In this thesis, we will suggest a new didactic proposal
based on the incorporation of PBI and transcultural education in English
secondary lessons. Through the projects, students will collaborate and
telecommute with students from Germany, something that will make learning much
more significant. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] A causa de l’enorme creixement i expansió de l’anglès arreu del món, hi
ha hagut una gran preocupació per trobar la millor metodologia per ensenyar
aquesta llengua a les escoles. Avui en dia, l’aprenentatge per projectes és
considerat un dels millors mètodes en el camp de l’educació, ja que aquest
permet als alumnes aprendre la llengua d’una manera efectiva, alhora que
desenvolupen diferents competències i habilitats. La transculturalitat és també
vista com un aspecte clau pel que fa al desenvolupament acadèmic i personal
dels alumnes. En aquest treball, suggerirem una nova proposta didàctica basada
en la incorporació de l’aprenentatge per projectes i l’educació transcultural a les
classes d’anglès de secundària. A través dels projectes, els alumnes col·laboraran
i treballaran amb estudiants d’Alemanya, cosa que farà que l’aprenentatge sigui
molt més significatiu. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject.other |
Project-Based Instruction |
ca |
dc.subject.other |
Transculturality |
ca |
dc.subject.other |
Students’ collaboration |
ca |
dc.subject.other |
English language |
ca |
dc.subject.other |
Secondary education |
ca |
dc.title |
A new educational proposal: Project-Based Instruction from a transcultural Viewpoint |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:14Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|