dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Oliver Rosselló, Arantxa
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T07:34:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147091 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els alumnes amb talent musical, sobre tot els que tenen coneixements musicals
avançats, solen estar insatisfets amb les classes de música a secundària.
Normalment, s’avorreixen a classe o se’ls fa complir un rol de company-tutor
d’ajuda a la resta d’alumnes. Tenim en compte que partim d’una aula inclusiva i
que és necessari l’aprenentatge cooperatiu, però tots els alumnes tenen dret a
aprendre, i ells també. Aquest treball pretén oferir als professors de música de
secundària una sèrie d’estratègies d’intervenció i activitats personalitzades per a
que aquest tipus d’alumnat faci un aprenentatge significatiu i funcional, a la
vegada que pot beneficiar a la resta de la classe dins un marc d’escola activa- |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Talent |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència |
ca |
dc.subject.other |
Intervenció |
ca |
dc.subject.other |
Secundària |
ca |
dc.title |
Els alumnes amb talent musical a l'aula de música de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:23Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|