dc.contributor |
Pujol Bosch, Antonina |
|
dc.contributor.author |
Nigorra Vaquer, Aina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T07:38:27Z |
|
dc.date.available |
2018-06-18T07:38:27Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147092 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball té com a finalitat posar de manifest la necessitat d'introduir la competència
mediàtica i la hipertextual en les classes de secundària i batxillerat, especialment a les
classes de llengua. D'aquesta manera, es milloraria la competència comunicativa dels
alumnes així com l'esperit crític. Per això, és imprescindible un canvi metodològic i
pedagògic a dins les aules que tengui com a objectiu l'ús dels nous espais comunicatius
que han aparegut gràcies a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Així
doncs, les seqüències didàctiques que complementen aquest treball es basen en treballar
els diversos blocs del currículum de llengua i literatura a partir de diferents espais
comunicatius com la publicitat, el Whatsapp o els vídeos. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject.other |
Competència comunicativa |
ca |
dc.subject.other |
Competència mediàtica |
ca |
dc.subject.other |
Competència hipertextual |
ca |
dc.subject.other |
Alfabetització mediàtica |
ca |
dc.subject.other |
Tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) |
ca |
dc.title |
Un nou enfocament comunicatiu: la competència mediàtica i la competència hipertextual |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:24Z |
|