dc.contributor |
Moner Mora, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Galmés Cabrera, Maria Magdalena
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T07:45:27Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147093 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén presentar una proposta per incorporar l’ Aprenentatge
Basat en Problemes a la matèria de Geografia i Història dins l’etapa de
l’Educació Secundària Obligatòria. L'elecció l'he duta a terme principalment
pensant en que en ple segle XXI no podem seguir desenvolupant dintre de les
aules un mètode tradicional, el qual no aporta beneficis als nostres alumnes.
Per altra banda, és evident la necessitat de fomentar més les competències
dintre de l'aula e intentar motivar als nens a través de la innovació educativa.
L’aplicació pràctica es centra en una proposta adreçada als cursos de primer i
quart de l’Educació Secundària Obligatòria, i està justificada dins el context de
les teories constructivistes de l’aprenentatge. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject.other |
ABP |
ca |
dc.subject.other |
Autoaprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Competència |
ca |
dc.subject.other |
Cooperació |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.title |
L'aprenentatge basat en problemes a l'àrea de Geografia i Història |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:24Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|