dc.contributor |
Coll Pons, Joan |
|
dc.contributor.author |
Martínez Florit, Antonia
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T07:59:29Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147096 |
|
dc.description.abstract |
[cat] “Aprendre a aprendre” té com a finalitat fer un estudi comparatiu de la
metodologia d’estudi que tenen els alumnes de la localitat de Ferreries i què es
fa des dels respectius centres de secundària per a què s’interioritzi aquest
aprenentatge.
Per això s’investigarà què saben els alumnes de les Estratègies d’Aprenentatge
i què fan els professors dels centres per a fomentar l’estudi. Per a esbrinar
aquestes dades s’ha investigat en el procés d’ensenyament-aprenentatge,
mitjançant un treball de camp, tot realitzant enquestes als alumnes i professors
i, entrevistes a l’Equip Directiu i als Orientadors del centre.
Les dades obtingudes es reflectiran en l’èxit o el fracàs dels resultats
acadèmics dels alumnes i permetrà esbrinar com es transmeten els
coneixements i quines estratègies s’utilitzen per a l’aprenentatge d’aquests,
amb l’objectiu de realitzar una proposta de millora. |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] “Aprender a aprender” tiene como finalidad realizar un estudio comparativo de
la metodología de estudio que tienen los alumnos de la localidad de Ferreries y
qué se hace desde los respectivos centros de Educación Secundaria para que
se interiorice este aprendizaje.
Para eso, se investigará qué saben los alumnos acerca de las Estrategias de
Aprendizaje y qué hacen los profesores de los centros para fomentar el estudio.
Para conocer estos datos se ha investigado en el proceso de enseñanzaaprendizaje,
mediante un trabajo de campo, realizando encuestas a los
alumnos y profesores y entrevistas al Equipo Directivo y los Orientadores del
centro. Los datos obtenidos se reflejarán en el éxito o el fracaso de los
resultados académicos de los alumnos y permitirá averiguar cómo se
transmiten los conocimientos y qué estrategias se utilizan para el aprendizaje
de éstos, con el objetivo de realizar una propuesta de mejora. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of “Learning to learn” is to make a comparative study of Ferreries
students’ study methodology and what it is done from the respective Secondary
School Centers to internalize this learning.
For this reason, research will be carried out to investigate what the students
know about Learning Strategies and what the teachers do to foment the study.
To collect this information we have investigated the teaching-learning process
by conducting fieldwork. We have interviewed the Management team and the
Center’s Advisors and done a survey to the students and teachers. The data
obtained will reflected the success or failure in the students’ academic results
and this will allow us to know how the knowledge is transmitted and what
strategies were used to learning them, bearing in mind that the goal is to make
a new methodological proposal. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Estratègies d’Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Estudi |
ca |
dc.subject.other |
Resultats acadèmics |
ca |
dc.subject.other |
Alumne |
ca |
dc.subject.other |
Professor |
ca |
dc.title |
Aprendre a aprendre |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:26Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|