Aprendre a aprendre

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Martínez Florit, Antonia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T07:59:29Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147096
dc.description.abstract [cat] “Aprendre a aprendre” té com a finalitat fer un estudi comparatiu de la metodologia d’estudi que tenen els alumnes de la localitat de Ferreries i què es fa des dels respectius centres de secundària per a què s’interioritzi aquest aprenentatge. Per això s’investigarà què saben els alumnes de les Estratègies d’Aprenentatge i què fan els professors dels centres per a fomentar l’estudi. Per a esbrinar aquestes dades s’ha investigat en el procés d’ensenyament-aprenentatge, mitjançant un treball de camp, tot realitzant enquestes als alumnes i professors i, entrevistes a l’Equip Directiu i als Orientadors del centre. Les dades obtingudes es reflectiran en l’èxit o el fracàs dels resultats acadèmics dels alumnes i permetrà esbrinar com es transmeten els coneixements i quines estratègies s’utilitzen per a l’aprenentatge d’aquests, amb l’objectiu de realitzar una proposta de millora. ca
dc.description.abstract [spa] “Aprender a aprender” tiene como finalidad realizar un estudio comparativo de la metodología de estudio que tienen los alumnos de la localidad de Ferreries y qué se hace desde los respectivos centros de Educación Secundaria para que se interiorice este aprendizaje. Para eso, se investigará qué saben los alumnos acerca de las Estrategias de Aprendizaje y qué hacen los profesores de los centros para fomentar el estudio. Para conocer estos datos se ha investigado en el proceso de enseñanzaaprendizaje, mediante un trabajo de campo, realizando encuestas a los alumnos y profesores y entrevistas al Equipo Directivo y los Orientadores del centro. Los datos obtenidos se reflejarán en el éxito o el fracaso de los resultados académicos de los alumnos y permitirá averiguar cómo se transmiten los conocimientos y qué estrategias se utilizan para el aprendizaje de éstos, con el objetivo de realizar una propuesta de mejora. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of “Learning to learn” is to make a comparative study of Ferreries students’ study methodology and what it is done from the respective Secondary School Centers to internalize this learning. For this reason, research will be carried out to investigate what the students know about Learning Strategies and what the teachers do to foment the study. To collect this information we have investigated the teaching-learning process by conducting fieldwork. We have interviewed the Management team and the Center’s Advisors and done a survey to the students and teachers. The data obtained will reflected the success or failure in the students’ academic results and this will allow us to know how the knowledge is transmitted and what strategies were used to learning them, bearing in mind that the goal is to make a new methodological proposal. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Estratègies d’Aprenentatge ca
dc.subject.other Estudi ca
dc.subject.other Resultats acadèmics ca
dc.subject.other Alumne ca
dc.subject.other Professor ca
dc.title Aprendre a aprendre ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:26Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics