dc.contributor |
Catany Escandell, Miquel |
|
dc.contributor.author |
Homar Bonet, Joana Maria |
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T08:29:05Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147101 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El Treball de Fi de Màster que s’exposa a continuació és el resultat de la
investigació sobre la influència de les emocions en l’ensenyament. El tema
principal del treball és establir les relacions existents entre les emocions de
l’alumnat i el seu procés d’aprenentatge, és a dir, com aquestes es consoliden
sent un pilar fonamental en els processos cognitius i per tant, són dependents
entre elles (neuroeducació). El paper del professorat en el procés
d’ensenyament-aprenentatge serà clau per fomentar la motivació i l’atenció
dels alumnes, per això cal una formació pedagògica i uns coneixements
metodològics concrets. Finalment es proposa una programació i una mostra
d’activitats a un nivell concret de secundària on es fomenten les emocions
dels alumnes a l’assignatura de Biologia i Geologia. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following dissertation is the result of research on the influence of emotions
in education. The main subject of the dissertation is to establish the existing
relationship between the students’ emotions and their learning process; that
is, how these emotions consolidate to become a fundamental base for the
cognitive processes and, therefore, depend on each other (neuroeducation).
The role of teachers in the learning-teaching process will be key to foment
students’ motivation and attention. As a consequence, they need a
pedagogical training and a specific methodological knowledge. Finally, a
syllabus and activities are suggested to be applied to a specific level in
secondary education to encourage the emotions of the Biology and Geology
students. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
55 - Geologia. Meteorologia |
ca |
dc.subject |
57 - Biologia |
ca |
dc.subject.other |
Emoció |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Neuroeducació |
ca |
dc.subject.other |
Ciència |
ca |
dc.title |
Influència de les emocions en l'ensenyament de la Biologia i Geologia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:28Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|