dc.contributor |
Tomás Bergas, Damián |
|
dc.contributor.author |
Vallès Ramis, Aina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T09:00:03Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147107 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Actualment és difícil concebre l’assignatura de Tecnologia, i probablement la
majoria de les matèries, sense fer ús de Tecnologies de la Informació i
Comunicació, sobretot per la motivació que desperten en l’alumnat i per les
possibilitats què ofereixen al docent. A mesura que els projectes iniciats per
integrar dins el món educatiu les Tecnologies de la Informació i Comunicació
proporcionen resultats, sorgeixen nombroses reflexions al respecte pel que fa
al grau d’integració que les TIC adquireixen en els currículums escolars i l’ús
que el professorat fa de les mateixes a l’hora d’elaborar estratègies didàctiques
amb les quals fomentar la seva utilització a les aules.
S’ha de concebre aquest ús com una manera de captar l’atenció de l’alumnat i
així millorar el rendiment i la motivació de la classe però, tenint en compte que
l’alumnat present a les aules prové de la denominada “generació tecnològica”:
fins a quin punt les TIC incideixen en la motivació de l’alumnat? es fa un bon ús
de les TIC per part del professorat per a fomentar aquesta motivació i
augmentar el rendiment acadèmic?
El que es pretén amb la realització d’aquest treball és determinar si aquesta
motivació i possible rendiment acadèmic es veuen influenciats o si varien en
funció de la metodologia d’ensenyament mitjançant l’ús de les TIC per tal de
establir unes pautes d’ús d’aquesta tecnologia. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
62 - Enginyeria. Tecnologia |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Rendiment |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.title |
Revisió dels conceptes actuals de TIC i de les condicions en les que s’han d’emprar per afavorir la motivació de l’alumnat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:38Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|