Revisió dels conceptes actuals de TIC i de les condicions en les que s’han d’emprar per afavorir la motivació de l’alumnat

Show simple item record

dc.contributor Tomás Bergas, Damián
dc.contributor.author Vallès Ramis, Aina
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T09:00:03Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147107
dc.description.abstract [cat] Actualment és difícil concebre l’assignatura de Tecnologia, i probablement la majoria de les matèries, sense fer ús de Tecnologies de la Informació i Comunicació, sobretot per la motivació que desperten en l’alumnat i per les possibilitats què ofereixen al docent. A mesura que els projectes iniciats per integrar dins el món educatiu les Tecnologies de la Informació i Comunicació proporcionen resultats, sorgeixen nombroses reflexions al respecte pel que fa al grau d’integració que les TIC adquireixen en els currículums escolars i l’ús que el professorat fa de les mateixes a l’hora d’elaborar estratègies didàctiques amb les quals fomentar la seva utilització a les aules. S’ha de concebre aquest ús com una manera de captar l’atenció de l’alumnat i així millorar el rendiment i la motivació de la classe però, tenint en compte que l’alumnat present a les aules prové de la denominada “generació tecnològica”: fins a quin punt les TIC incideixen en la motivació de l’alumnat? es fa un bon ús de les TIC per part del professorat per a fomentar aquesta motivació i augmentar el rendiment acadèmic? El que es pretén amb la realització d’aquest treball és determinar si aquesta motivació i possible rendiment acadèmic es veuen influenciats o si varien en funció de la metodologia d’ensenyament mitjançant l’ús de les TIC per tal de establir unes pautes d’ús d’aquesta tecnologia. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 62 - Enginyeria. Tecnologia ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Rendiment ca
dc.subject.other TIC ca
dc.title Revisió dels conceptes actuals de TIC i de les condicions en les que s’han d’emprar per afavorir la motivació de l’alumnat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:38Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics