[cat] Aquest treball és una proposta didàctica de l’assignatura de Música I, on es
plantejarà i analitzarà la feina per projectes interdisciplinaris com a possible
mesura d’atenció a la diversitat de l’alumnat NEE.
A tal efecte, s’ha estructurat en dos grans blocs. El primer, el marc teòric, on
s’analitzarà l’estat de la qüestió sobre l’atenció a la diversitat a nivell espanyol i,
especialment, de la nostra Comunitat, així com també la situació específica de
l’IES Binissalem. A més, també s’investigaran els beneficis que pot oferir
l’aprenentatge basat en projectes en quant a la inclusió de l’alumnat NEE.
El segon bloc, el marc pràctic, es tracta d’una proposta didàctica d’un possible
projecte interdisciplinari pels alumnes de 1r d’ESO, a posar en pràctica a l’IES
Binissalem, i plantejat específicament des de l’assignatura de Música I. Aquí
també farem esment a les possibles mesures metodològiques que es poden
adoptar amb l’alumnat NEE per a aconseguir la seva inclusió dins de la
realització del propi projecte.