És el joc de rols vàlid per a l’ensenyament de Física i Química a Secundària?

Show simple item record

dc.contributor Salvà Salvà, Antoni
dc.contributor.author Llompart Kleber, Marc
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-19T08:02:22Z
dc.date.available 2018-06-19T08:02:22Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147143
dc.description.abstract [cat] Els jocs de rols són una adaptació didàctica dels jocs de rol, que consisteixen en realitzar una simulació imaginària d’una història. Els personatges, en aquest cas els alumnes, han d’interaccionar entre ells i prendre decisions consensuades que canviaran el final del joc. El docent tan sols fa de “Director del joc” o guia mentre l’alumnat realitza l’aprenentatge mitjançant el joc. Amb aquesta metodologia l’aprenentatge és interdisciplinari, ja que s’han de mobilitzar coneixements de física i química, però també de llengua, d’història... A més també permet fer un aprenentatge competencial, ja que en el desenvolupament del joc hi intervenen gairebé totes les competències clau. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 53 - Física ca
dc.subject 54 - Química ca
dc.title És el joc de rols vàlid per a l’ensenyament de Física i Química a Secundària? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics