Foment de la convivència positiva a l’aula de formació professional mitjançant l’escala de provenció

Show simple item record

dc.contributor Escoda Trobat, Marta
dc.contributor.author Umbert Barceló, Catalina
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-20T06:53:35Z
dc.date.available 2018-06-20T06:53:35Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147185
dc.description.abstract [cat] Les relacions que els alumnes estableixen amb la resta de la societat són imprescindibles pel seu desenvolupament i per la millora de la convivència. La importància d'aquestes relacions tant dins l'àmbit personal com laboral posa de manifest la necessitat de treballar aquests aspectes socials dins l'escola." En el context de l’ensenyament de la formació professional on els alumnes, en un temps pràcticament immediat, passaran a formar part activa del mercat laboral serà totalment necessària eiinevitable potenciar les relacions amb la resta de les persones. Per tant, se’n pot extreure que la formació professional hauria de fomentar i facilitar estratègies i eines per tal de fomentar les relacions interpersonals. El present treball incorpora en el currículum de Formació i Orientació Laboral de formació professional de grau mitja de màrqueting i publicitat, activitats basades amb l'escala de provenció de l'Escola de Cultura de la Pau, amb l'objectiu de millorar les relacions dins el grup i la convivència. Es proposa, doncs, que s’incloguin aquestes activitats per fomentar la convivència positiva a les aules de formació professional dins els documents del centre. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Convivència escolar positiva ca
dc.subject.other Èxit escolar ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Cohesió de grup ca
dc.title Foment de la convivència positiva a l’aula de formació professional mitjançant l’escala de provenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-30T12:03:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics