dc.contributor |
Escoda Trobat, Marta |
|
dc.contributor.author |
Umbert Barceló, Catalina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-20T06:53:35Z |
|
dc.date.available |
2018-06-20T06:53:35Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147185 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les relacions que els alumnes estableixen amb la resta de la societat són
imprescindibles pel seu desenvolupament i per la millora de la convivència. La
importància d'aquestes relacions tant dins l'àmbit personal com laboral posa de
manifest la necessitat de treballar aquests aspectes socials dins l'escola."
En el context de l’ensenyament de la formació professional on els alumnes, en
un temps pràcticament immediat, passaran a formar part activa del mercat
laboral serà totalment necessària eiinevitable potenciar les relacions amb la
resta de les persones. Per tant, se’n pot extreure que la formació professional
hauria de fomentar i facilitar estratègies i eines per tal de fomentar les relacions
interpersonals.
El present treball incorpora en el currículum de Formació i Orientació Laboral
de formació professional de grau mitja de màrqueting i publicitat, activitats
basades amb l'escala de provenció de l'Escola de Cultura de la Pau, amb
l'objectiu de millorar les relacions dins el grup i la convivència.
Es proposa, doncs, que s’incloguin aquestes activitats per fomentar la
convivència positiva a les aules de formació professional dins els documents
del centre. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Convivència escolar positiva |
ca |
dc.subject.other |
Èxit escolar |
ca |
dc.subject.other |
Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Cohesió de grup |
ca |
dc.title |
Foment de la convivència positiva a l’aula de formació professional mitjançant l’escala de provenció |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-30T12:03:37Z |
|